آموزش جامع صفر تا صد ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا رایگان

صفر تا صد هر آنچه برای ثبت نام لاتاری نیاز دارید ، ترجمه تمامی فرم ها و اموزش پر کردن تمام فیلد های موجود در فرم ثبت نام

آموزش جامع صفر تا صد ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا رایگان
آموزش جامع صفر تا صد ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا رایگان

تمامی پرسش های شما از جمله :
۱- شرایط عکس بیومتریک و پرسنلی و سایز و …
۲- آدرس آتلیه عکاسی
۳- نحوه رزرو وقت عکاسی برای مراجعه
۴- شماره کارت جهت واریز وجه
۵- تعرفه و قیمت خدمات عکس پرسنلی ، پروفایل و …
و …

همگی در لینک زیر موجود میباشد

رزرو وقت آتلیه عکاسی لاتاری

همچنین میتوانید از طریق ارسال پیام در واتس اپ به شماره زیر ، وقت عکاسی رزرو کنید

۰۹۱۹۴۹۲۹۵۰۹


http://Wa.me/989194929509

صفحه اینستاگرام ما

ثبت نام رایگان لاتاری آمریکا و عکاسی گرین کارت

ویدئو اموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت امریکا و نحوه عکاسی و کراپ عکس استاندارد لاتاری

برای مشاهده این ویدئو روی تصویر زیر کلیک کنید

ویدیو آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت امریکا ۲۰۲۳ ، کاملا رایگان

نحوه ثبت نام رایگان در قرعه کشی گرین کارت لاتاری و عکاسی استاندارد آتلیه ای

اسپانسر :
آتلیه عکاسی اندیشه نو

در این ویدئو میخواهیم از صفر تا صد تمام سئوال های شما در رابطه با شرایط عکس لاتاری و نحوه کراپ عکس در فتوشاپ و چک کردن عکس برای استاندارد بودن عکس بیومتریک پرسنلی گرفته شده رو به شما آموزش بدهیم

همچنین تمام شرایط برای ثبت نام و مدارک مورد نیاز رو به شما توضیح دهیم

و البته در آخر آدرس سایت ثبت نام ویزای مهاجرت گوناگونی نژاد
The Diversity Immigrant Visa program
یا گرین کارت لاتاری
green card lottery
یکی از انواع ویزاهای مهاجرتی آمریکا را به شما معرفی و نحوه پر کردن فرم ثبت نام در سایت رو قدم به قدم به شما توضیح دهیم

https://dvprogram.state.gov/

همچنین به شما برخی نکات امنیتی در ثبت نام و مشکلاتی که ممکن است عکاسی غیر استاندارد یا ثبت نام توسط فردی غیر امین انجام انجام شود را به شما مطرح کنیم

این ویدئو رو ببین و خودت رایگان و حرفه ای ثبت نام کن یا از خدمات ما استفاده کن

کلی زمان و تحقیق و انرژی صرف ساخت این ویدئو شده تا شما بتوانید به مانند افراد حرفه ای ثبت نام خود رو انجام دهید و با پارامتر های عکس استاندارد آشنا بشین

پس اگر از این ویدئو خوشتون اومد
۱- لایکش کنید
۲- برای دوستانتون فورواردش کنید
۳- برامون نظرات و انتقادات و پیشنهاد های خود رو زیر این ویدئو درج کنید و انرژی مثبت و انگیزه برای ساخت ویدئو های بیشتر به ما بدهید

با احترام
گروه تولید محتوای آتلیه عکاسی اندیشه نو

نریشن و گوینده : مهندس نیما نصیری نائینی

خیلی از پرسش ها هست که شما در رابطه با عکس لاتاری دارید و پاسخ هایی شاید در موردش پیدا نکردین

ما تمام پرسش های شما رو یکجا پاسخ میدهیم …

همچنین از ما خواسته بودین که ثبت نام قرعه کشی گرین کارت لاتاری را نیز براتون انجام دهیم ، این خدمات هم به خدمات خود اضافه کردیم ، اگر تمایل داشتید …

ثبت نام لاتاری عکس هزینه شرایط عکاسی زمان

آتلیه عکس و فیلم بیومتریک اندیشه نو

میدونید راهکاری هست که عکس با کیفیتی رو در پاسپورت خود داشته باشید ؟

میدونید تا به حال یک مورد عکس رد شده آتلیه عکاسی اندیشه نو در سفارت های کانادا و آلمان و ترکیه و … وجود نداشته است و عکس های لاتاری ما همگی در اپ های تست کننده تایید میشوند ؟

اگر میخواهید خودتون و خانواده خودتان و دوستانتان به دلیل عکس غیر استاندارد درخواستشون رد نشه ، این مطلب رو برای اونها ارسال کن

به شماره ما در واتس اپ پیام بدین و توضیحات کامل رو دریافت کنید
۰۹۱۹۴۹۲۹۵۰۹

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا از روز چهارشنبه ۶ اکتبر ۲۰۲۱ ( ۱۴ مهرماه ۱۴۰۰) ساعت ۲۰:۳۰ شروع خواهد شد و مهلت ثبت نام در لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا تا روز سه شنبه ۹ نوامبر ۲۰۲۱ ( ۱۸ آبان ۱۴۰۰ ) ساعت ۲۰:۳۰ خواهد بود.

تاریخ اعلام نتیجه لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا در سال ۲۰۲۲ است و تاریخ پایان رسیدگی به پرونده برندگان لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا در سی ام سپتامبر ۲۰۲۳ است.

این مقاله را در لینک زیر مشاهده و مطالعه کنید

استاندارد شرایط عکس لاتاری آتلیه عکاسی


میدونید که خیلی ها فقط به دلیل نداشتن عکس استاندارد در قرعه کشی گرین کارت لاتاری قبول نمیشن یا پرونده اونها در سفارت برای مهاجرت تحصیلی و کاری ری جکت میشه ؟!

آیا میدانید عکس بیومتریک لاتاری دارای بیش از ۲۵ پارامتر برای چک شدن و تایید شدن توسط هوش مصنوعی سایت ثبت نام لاتاری است که خیلی از دفاتر مهاجرت و آتلیه های عکاسی از آن بی اطلاع هستند ؟

راهنمای جامع ثبت نام لاتاری آمریکا
آیا قصد دارید برای لاتاری ۲۰۲۳ آمریکا ثبت نام کنید؟ نگران نباشید در این مطلب از صفر تا صد مراحل را جامع توضیح خواهیم داد، در ادامه با ما همراه باشید.

ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳
یکی از انواع ویزاهای مهاجرتی آمریکا است. از سال ۱۹۹۰ و به دستور کنگره آمریکا، هر سال وزارت امور خارجه آمریکا مطابق بخش ۲۰۳(سی) از قانون مهاجرت و ملیت (Immigration and Nationality Act) آمریکا، به صورت قرعه‌ کشی (موسوم به لاتاری) تعدادی افراد را برای دریافت این نوع ویزا انتخاب می‌کند که نهایتاً منجر به دریافت کارت اقامت دائم آمریکا (معروف به گرین کارت) می‌شود.

قرعه کشی توسط وزارت امور خارجه و تحت قانون مهاجرت و ملیت (INA) انجام می شود. این برنامه سالانه ۵۵۰۰۰ ویزای مهاجرتی را در دسترس قرار می دهد و هدف آن ایجاد تنوع نژادی در جمعیت مهاجر در ایالات متحده با انتخاب متقاضیان از کشورهایی است که کمتر از ۵۰،۰۰۰ متولد این کشورها در پنج سال گذشته به ایالات متحده مهاجرت کرده اند . حدود ۱۳ میلیون نفر در سال ۲۰۲۰ برای قرعه کشی اقدام کردند. همچنین وزارت امور خارجه ویزای لاتاری (تنوع) را بین شش منطقه جغرافیایی توزیع می کند و هیچ کشوری نمی تواند بیش از هفت درصد DV های موجود را در هر سال دریافت کند.

بسیاری از آژانس های فریبنده هزینه هایی را از متقاضیان دریافت می کنند یا به دروغ ادعا می کنند که شانس برنده شدن شما را افزایش می دهند ، اما در واقع تنها راه درخواست قرعه کشی تکمیل فرم ورود به سایت وزارت امور خارجه به صورت رایگان است.

از سال ۲۰۰۵ تلاش شده است تا این برنامه های فریبنده پایان یابد.

لاتاری آمریکا
فلسفه: از آن‌جا که هدف از صدور ویزای گوناگونی حفظ گوناگونی نژادی در بین مهاجران آمریکا است، این ویزا برای ساکنان کشورهایی که به‌طور معمول از روش‌های دیگر مهاجران زیادی به آمریکا می‌فرستند صادر نمی‌شود. به همین خاطر هر ساله در بولتن ویزا فهرست کشورهایی که مجاز به شرکت در قرعه‌کشی هستند مشخص می‌گردد. به عنوان نمونه، اهالی کشور روسیه تا سال ۲۰۰۴ مجاز به شرکت در این قرعه‌کشی بودند اما در فاصله سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ این اجازه از آنان سلب شد. در قرعه‌کشی ویزای سال ۲۰۱۰ اهالی این کشور دوباره جواز شرکت در قرعه‌کشی را کسب کردند.

تغییرات: از سال مالی ۲۰۲۱ الزامات داشتن پاسپورت معتبر برای لاتاری اضافه شد.

آموزش ثبت نام لاتاری آمریکا

گرین کارت چیست؟
گرین کارت یک مجوز برای اقامت دائم در کشور مورد نظر است. گرین کارت به شما حق قانونی کار و زندگی دائمی را میدهد. دارندگان گرین کارت از خدمات بهداشتی، تحصیلی و بسیاری دیگر مزایا برخوردار میگردند و همچنین می توانند آزادانه و بدون نیاز به اخذ ویزا به آمریکا رفت و آمد کند. دولت آمریکا همه ساله از طریق قرعه کشی به ۵۵,۰۰۰ نفر از سراسر دنیا گرین کارت رایگان اعطا میکند. در صورتی که در این قرعه کشی برنده شوید، می توانید به همراه خانواده تان به طور دائمی در آمریکا اقامت داشته و کار کنید.

از آنجا که هدف از صدور ویزای لاتاری حفظ گوناگونی نژادی در بین مهاجران آمریکا است، این ویزا برای ساکنان کشورهایی که به طور معمول از روشهای دیگر مهاجران زیادی به آمریکا میفرستند صادر نمیشود. به همین خاطر هر ساله در بولتن ویزا فهرست کشورهایی که مجاز به شرکت در قرعه کشی هستند مشخص میگردد.

کشور های واجد شرایط در لاتاری آمریکا
اگر متولد یکی از کشور های ذکر شده در جدول زیر باشید واجد شرایط برای شرکت در لاتاری نیستید، اما اگر متولد کشوری هستید که در جدول زیر نیست واجد شرایط جهت ثبت نام در لاتاری ۲۰۲۳ هستید.

کشور های مجاز برای ثبت نام لاتاری
کشور های مجاز برای ثبت نام لاتاری

کدام کشور ها برای لاتاری مجاز نیستند ؟
برای DV-2023 ، متولدین کشورهای زیر واجد شرایط درخواست نیستند ، زیرا بیش از ۵۰،۰۰۰ بومی این کشورها در پنج سال گذشته به ایالات متحده مهاجرت کرده اند:

بنگلادش ، برزیل ، کانادا ، چین (شامل هنگ کنگ SAR) ، کلمبیا ، جمهوری دومینیکن ، السالوادور ، هائیتی ، هندوراس ، هند ، جامائیکا ، مکزیک ، نیجریه ، پاکستان ، فیلیپین ، کره جنوبی ، انگلستان (به جز ایرلند شمالی) و آن مناطق وابسته ، ونزوئلا و ویتنام.


بومیان ماکائو SAR و تایوان واجد شرایط هستند.

شرایط سنی برای لاتاری آمریکا چیست ؟
حداقل سن برای درخواست وجود ندارد ، اما نیاز به تحصیل در دبیرستان ( حداقل دیپلم) یا تجربه کار ( ۲ سال مطابق الزامات O-NET در ۵ سال گذشته) برای هر متقاضی اصلی در زمان درخواست نیاز است ، به طور موثر بیشتر افراد زیر ۱۸ سال را رد صلاحیت می کند و هیچ حداکثری نیز تعیین نشده و اعلامی بر رد صلاحیت نکردند.

چه کسانی میتوانند برای لاتاری اقدام کنند؟
شما باید متولد یکی از کشورهای مجاز برای شرکت در قرعه کشی باشید.
سن بالای ۱۸ سال (زیر این سن به عنوان زیر کیس والدین میتوانند شرکت کنند)
حداقل مدرک تحصیلی دیپلم یعنی مدرکی که شما آماده ورود به دانشگاه باشید.
مدرکی که شما دارید مهم نیست ۱۱ ساله یا ۱۲ ساله باشد مهم این است نشان دهد شما آماده ورود به دانشگاه میباشید.
مهم نیست که مدرک را در حال حاظر ندارید شما باید در روز مصاحبه مدرک را داشته باشید.
یا اگر مدرک تحصیلی ندارید ۲ سال سابقه کار در پنج سال گذشته طبق الزامات o-net
عنوان شغلی تخصصی شما بایستی منطبق با شرایط اداره کار ایالات متحده باشد. این شغل ها در شبکه اطلاعات شغلی آمریکا در Zone های مختلف دسته بندی شده اند و تخصص شما بایستی در Zone 4-5 باشد.

پاسپورت معتبر (یعنی پاسپورتی که تاریخ انقضای آن نگذشته باشد یعنی حداقل یک روز اعتبار داشته باشد)
عکس معتبر برای لاتاری ( بیش از شش/۶ ما از تاریخ عکس نگذشته باشد طبق اعلام وزارت خارجه آمریکا (لینک منبع در ادامه ذکر شده است) متقاضیان ثبت نام در لاتاری امسال نباید از عکسی استفاده کنند که در پرونده سال گذشته آن‌ها استفاده شده است. در صورت یکسان بودن هر دو عکس فرد از قرعه کشی حذف خواهد شد) ، عکس در ثبت نام لاتاری گرین کارت یکی از مهمترین مواردی است که باید به آن توجه کرد. معمولا به دلیل عکس اشتباه، ثبت نام شما وارد قرعه کشی نمیشود. نکته اینجاست که آپلود عکس نشانه ای از تایید عکس شما نیست. عکس برای ثبت نام لاتاری در دو بخش بررسی میشود. اول در هنگام بارگزاری توسط خود سایت ( به صورت اتوماتیک ) که در این مرحله فقط اندازه و نوع فایل عکس بررسی میشود و در مرحله بعدی که مرحله اصلی بررسی عکس است، کیفیت عکس پرسنلی بررسی خواهد شد که آیا شرایط ویژه عکس را احراز میکند یا نه (در ادامه الزامات عکس را گفته ایم و نمونه معرفی کرده ایم).
تکمیل فرم لاتاری از طریق وبسایت رسمی (لینک وبسایت رسمی لاتاری آمریکا برای ثبتنام رایگان در ادامه درج شده است).
دریافت کد تایید (Confirmation Number).

  • همچنین بهتر از شرایط پس از قبولی نیز اطلاع داشته باشید که بیهوده ثبت نام نکنید ( در ادامه توضیح خواهیم داد).

سر کیس و زیر کیس برای لاتاری آمریکا
در ثبت نام لاتاری اگر مجرد باشید و بالای ۱۸ سال سن داشته باشید باید به صورت فردی اقدام به ثبت نام لاتاری کنید .

ولی اگر متاهل هستید باید همسر و تمام فرزندان زیر ۲۱ سال که ازدواج نکرده اند را در فرم ثبت نام به عنوان همراه وارد کنید. به خاطر داشته باشید فرزندان بالای ۲۱ سال باید جداگانه ثبت نام شوند. همراهان ثبت نام لاتاری در واقع همسر و فرزندان مجرد زیر ۲۱ سال هست و شما نمی تونید بستگان و مادر یا خواهرتان را به عنوان همراه ثبت نام کنید. فقط همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال ازدواج نکرده.

تمکیلی:

تعداد دریافت کیس نامبر (شانس) برای هر خانواده/نفر
مجرد

متقاضیان مجرد به تنهایی یک کیس نامبر میتوانند دریافت کنند:

جز کشور مجاز
سن بالای ۱۸ سال
پاسپورت معتبر
حداقل دیپلم (۲سال مطابق الزامات O-NET در ۵ سال گذشته)
عکس لاتاری

متاهیلن

به زبان ساده تر متاهلین دو ثبت نام میکنند. یک بار آقا به عنوان متقاضی اصلی و همسر و فرزندانش به عنوان همراه، و یک بار خانم به عنوان متقاضی اصلی و همسر و فرزندانشان به عنوان همراه (در صورتی که هردو شرایط لازم مثل پاسپورت معتبر داشته باشند اگر یکی فقط شرایط داشته باشد دیگری زیر کیس میشود و یک ثبت نام انجام میشود یعنی یک کیس نامبر دریافت می کنید). در این حالت هرکدام برنده شوند، کل خانواده ویزا دریافت میکند.

دریافت یک کیس نامبر ( فقط یکی نفر ثبت نام میکند دیگری زیر کیس میشود) :

متقاضی اصلی:

جز کشور مجاز
سن بالای ۱۸ سال
پاسپورت معتبر
حداقل دیپلم (۲سال مطابق الزامات O-NET در ۵ سال گذشته)
عکس لاتاری

همسر ( زیر کیس):

سن بالای ۱۸ سال
عکس لاتاری
(زیر کیس به مدرک تحصیلی و پاسپورت نیاز ندارد)
دریافت ۲/دو کیس نامبر (هر بار یکی ثبت نام میکند به عنوان متقاضی اصلی و دیگری زیر کیس میشود):

هر دو (زوجین):

جز کشور مجاز
سن بالای ۱۸ سال
پاسپورت معتبر
حداقل دیپلم (۲سال مطابق الزامات O-NET در ۵ سال گذشته)
عکس لاتاری


فرزندان:

اگر به عنوان زیر کیس والدین باشید به پاسپورت نیاز ندارید، اما اگر بخواهید هم به عنوان زیر کیس و هم کیس نامبر جدا داشته باشید پاسپورت معتبر الزامی است ، حال در ادامه توضیح خواهیم داد به چه صورت امکان پذیر است.

در موارد زیر ، واجد شرایط زیر کیس والدین:

سن زیر ۲۱ سال و مجرد
عکس لاتاری
در موارد زیر میتوانید به تنهایی کیس نامبر داشته باشید:

جز کشور مجاز
سن بالای ۱۸ سال
پاسپورت معتبر
حداقل دیپلم (۲سال مطابق الزامات O-NET در ۵ سال گذشته)
عکس لاتاری

در موارد زیر هم میتوانید ۳ بار ثبت نام شوید به عنوان زیر کیس والدین باشید و هم کیس نامبر جدا داشته باشید:

(یعنی یکبار خود ثبت نام میکنید و کیس نامبر دریافت می کنید،‌ یکبار به عنوان زیر کیس مادر،‌و یکبار به عنوان زیر کیس پدر. برای اینکه واجد شرایط باشید باید شرایط زیر را داشته باشید)

جز کشور مجاز
سن بالای ۱۸ سال و زیر ۲۱ سال مجرد
پاسپورت معتبر
حداقل دیپلم ( ۲سال مطابق الزامات O-NET در ۵ سال گذشته)
عکس لاتاری
توجه: یکبار باید خود به عنوان فرد مجرد ثبت نام کنید و بار دیگر در فرم والدین به عنوان زیر کیس مشخصات خود را وارد کنید.

مراحل ثبت نام:

عکس مناسب برای ثبت نام لاتاری آمریکا
یکی از مهمترین بخشهای ثبت نام لاتاری گرفتن عکس با معیارهای قوانین مهاجرتی امریکا است که هزاران نفر به دلیل عدم ارسال عکس مناسب از رسیدن به این کشور محروم شده اند.!!!!!!

ثبت نام قرعه کشی گرین کارت لاتاری عکس بیومتریک پرسنلی سفارت مهاجرت آتلیه عکاسی اندیشه نو
Lottery Green Card Lottery Registration Photo Biometric Personnel Immigration Embassy Photography Atelier

فرد متقاضی و تمامی افرادی که مجازهستند و میتوانند به همراه ایشان ثبت کنند (همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال) بایستی حتما تصویر مناسب و مجاز جهت شرکت در لاتاری تهیه کنند.

برای تهیه عکس لاتاری ۲۰۲۳ گرین کارت باید زاویه مستقیم به دوربین داشته باشید، عکس به شکل مربع و طول ۶۰۰ پیکسل تا ۱۲۰۰ پیکسل مورد قبول است. زمینه سفید، عکس رنگی و بدون عینک و سمعک باشد. موی شما نباید روی صورت شما را بپوشاند. نیازی به معلوم بودن گوش ها نیست. عکس با حجاب هم برای مسلمانان و سایر ادیانی که حجاب در آنها تعریف شده است ممانعتی ندارد. فقط گردی صورت باید کاملا واضح باشد.

نیازی به چاپ عکس ندارید، عکس باید به صورت فایل دیجیتال به شما تحویل داده شود. از عکاسی هایی که فایل عکس را به شما نمیدهند خدمات عکس لاتاری دریافت نکنید. شما نیازی به چاپ عکس ندارید و فقط فایل مورد نیاز است.

شرایط عکس لاتاری مناسب:
– حتما برای اطمینان بیشتر،در آتلیه عکاسی عکس خود را بندازید.

– در صورتی که قصد دارید خودتان عکس را بگیرید(توصیه نمی شود):

عکس بیش از شش/۶ ماه گرفته نشده باشد (طبق اعلام وزارت خارجه آمریکا متقاضیان ثبت نام در لاتاری امسال نباید از عکسی استفاده کنند که در پرونده سال گذشته آن‌ها استفاده شده است. در صورت یکسان بودن هر دو عکس فرد از قرعه کشی حذف خواهد شد)

توییت وزارت خارجه آمریکا در مورد لاتاری
توییت وزارت خارجه آمریکا در مورد لاتاری

منبع: توییتر وزارت امورخارجه آمریکا

عکس صحیح باید با زمینه سفید باشد.
سایه روی صورت یا پشت سر باعث رد شدن عکس خواهد شد.
بودن عینک یا سمعک یا کروات و موی بلند اشکالی ندارد به شرط آنکه باعث رفلکت نور یا پوشاندن صورت نشود.
عکس باید تکی (پرسنلی) باشد و حتمابه صورت مربع و به ابعاد ۶۰۰ پیکسل در ۶۰۰ پیکسل باشد
متقاضیان باید فایل دیجیتالی عکس را استفاده کنند
صورت (از چانه تا مو) باید بین ۵۰٪ -۶۹٪ از کل قد عکس باشد.
حالت چهره باید بدون خشم ، خنده ، نگرانی ، استرس و غیره باشد
عکس رتوش نشده باشد
فاصله فرد با دوربین بیشتر از ۱ متر و ۲۵ سانتی متر باشد ، یعنی جوری که از بالای سینه تا بالای سر معلوم باشد.
به مشخصات ترکیبی زیر برسد:

قالب عکس لاتاری

تصویر باید در قالب Joint Experts Experts Group یا (JPEG) باشد.
اندازه پرونده: حداکثر اندازه عکس تصویر ۲۴۰ کیلوبایت یا ۲۴۰ KB باشد.
وضوح تصویر: حداقل ۶۰۰ در ۶۰۰ باشد(عرض و ارتفاع باید برابر باشند).
عمق رنگ تصویر: ۲۴ بیتی ، رنگی
وضوح تصویر: dpi وضوح اسکن ، حداقل ۱۵۰ نقطه در هر اینچ
ژرفای رنگ تصویر: تصویر مورد استفاده باید ژرفای رنگی ۲۴ بیت در هر واحد تصویری (پیکسل) داشته باشد.

علاوه بر الزامات تصویر دیجیتال ، عکس موجود شما باید :

۲ x 2 اینچ (۵۱ x 51 متر میلی)
dpi اسکن شده در وضوح ۳۰۰
x رزولوشن (دقت رقومی) اسکنر: دقت رزولوشن باید حداقل ٣۰۰ نقطه بر اینچ (dpi) باشد.
پیکسل در هر میلی متر ۱۲

عکاسی بیومتریک گرین کارت لاتاری سفارت امریکا عکس استاندارد آتلیه ای
US Embassy Lottery Green Card Biometric Photography Standard Atelier Photo

نرم افزار برای عکس لاتاری


همچنین میتوانید از ابزار عکس رایگان وزارت امور خارجه استفاده کنید تا یک دیجیتال را انتخاب کنید (نکته: برای استفاده از این ابزار اینترنت اکسپلورر (IE) لازم است) .

https://travel.state.gov/content/travel/en/us-visas/visa-information-resources/photos.html


این ابزار فقط سایز عکس شمارو تنظیم میکند.نورپردازی و موارد دیگر را نمیتواند تشخیص و درست کند.


نحوه گرفتن عکس لاتاری گرین کارت آمریکا

نحوه گرفتن عکس لاتاری گرین کارت آمریکا
نحوه گرفتن عکس لاتاری گرین کارت آمریکا
نمونه عکس مناسب ثبت نام لاتاری
نمونه عکس مناسب ثبت نام لاتاری
نمونه عکس عکاسی لاتاری
نمونه عکس عکاسی لاتاری
مدل عکاسی و ثبت عکس لاتاری
مدل عکاسی و ثبت عکس لاتاری

عکس لاتاری گرین کارت چه زمینه ای باید داشته باشد؟
عکس قرعه کشی گرین کارت باید در مقابل یک نور (سفید) زمینه ای عادی (سفید) گرفته شود که هیچ سایه ای روی آن دیده نشود.

عکس لاتاری گرین کارت چه زمینه ای باید داشته باشد
عکس لاتاری گرین کارت چه زمینه ای باید داشته باشد

نکته : برای پس زمینه عکس می توانید از یک ورق یا پتو سفید نیز استفاده کنید.

موقعیت بهینه سر چیست برای لاتاری گرین کارت؟
در عکس قرعه کشی گرین کارت شما باید مستقیماً با دوربین روبرو شوید. سر باید کاملاً دیده شود و باید مرکز شود. این باید بین ۵۰٪ -۶۹٪ از کل ارتفاع عکس باشد.

موقعیت بهینه سر چیست برای لاتاری گرین کارت - عکس مناسب لاتاری
موقعیت بهینه سر چیست برای لاتاری گرین کارت – عکس مناسب لاتاری

در عکس قرعه کشی گرین کارت ، هد باید در مرکز باشد و کاملاً مشخص باشد.
علاوه بر این ، چشم ها باید کاملاً باز شوند ، به وضوح قابل مشاهده هستند و باید رو به دوربین باشند. حالت چهره باید بدون خشم ، خنده ، نگرانی ، استرس و غیره باشد ، به این معنی که باید از لبخند بزرگ و دیگر حالات اجتناب کنید.

پوشش سر در عکس برای لاتاری گرین کارت – باشد یا خیر؟
پوشش سر روی عکس برای شرکت در قرعه کشی گرین کارت به طور کلی مجاز نیست ، زیرا کلاه یا روسری ممکن است تا حدی صورت را بپوشاند.

پوشش سر در عکس برای لاتاری گرین کارت – باشد یا خیر - حجاب در عکس
پوشش سر در عکس برای لاتاری گرین کارت – باشد یا خیر – حجاب در عکس

روسری هایی که به دلایل مذهبی استفاده می شوند از این قاعده مستثنی هستند. با این حال ، برای جلوگیری از رد صلاحیت ، باید صورت از پیشانی تا چانه قابل مشاهده باشد.

آیا می توانم برای عکس لاتاری عینک بزنم؟
از ۱ نوامبر ۲۰۱۶ ، استفاده از عینک در عکس برای قرعه کشی گرین کارت دیگر مجاز نیست. این شامل عینک آفتابی و عینکی است که به عنوان کمک بینایی استفاده می شود.

آیا می توانم برای عکس لاتاری عینک بزنم - عکاسی لاتاری
آیا می توانم برای عکس لاتاری عینک بزنم – عکاسی لاتاری

عکس باید برای قرعه کشی گرین کارت چه تفاوتی داشته باشد؟
هنگام ثبت نام در لاتاری گرین کارت ، باید یک عکس رنگی با حداقل عمق رنگ ۲۴ بیت ارسال کنید. عکس های سیاه و سفید مجاز نیستند.

عکس باید برای قرعه کشی گرین کارت چه تفاوتی داشته باشد - عکاسی لاتاری
عکس باید برای قرعه کشی گرین کارت چه تفاوتی داشته باشد – عکاسی لاتاری

همچنین اطمینان حاصل کنید که عکس نه بیش از حد در معرض نور قرار گرفته و نه در معرض نور قرار گرفته و سایه ای قابل مشاهده باشد.

آیا می توانم عکس را به صورت دیجیتالی ویرایش کنم؟
از تغییرات دیجیتال / ویزایش / رتوش عکس باید خودداری کرد ، زیرا خطر تغییر شکل سر یا صورت وجود دارد.

آیا می توانم عکس را به صورت دیجیتالی ویرایش کنم - عکس مناسب لاتاری
آیا می توانم عکس را به صورت دیجیتالی ویرایش کنم – عکس مناسب لاتاری

از حذف زمینه نیز باید خودداری شود ، زیرا این امر می تواند شکل سر و پیکسل را نیز تغییر دهد. اگر دیوار سفید ندارید بهتر است از یک ورق سفید پشت سر خود آویزان کنید استفاده کنید.

ثبت نام قرعه کشی گرین کارت لاتاری عکس بیومتریک پرسنلی سفارت مهاجرت آتلیه عکاسی اندیشه نو
Lottery Green Card Lottery Registration Photo Biometric Personnel Immigration Embassy Photography Atelier

عکس های لاتاری گرین کارت نوزادان و کودکان
هنگام شرکت در قرعه کشی گرین کارت ، عکس همه افراد زیر ۲۱ سال – از جمله نوزادان و کودکان خردسال – باید عکسشان ارسال شود. سر باید در وسط عکس قرار گیرد و مستقیماً رو به دوربین باشد تا تمام صورت قابل مشاهده باشد. همچنین اطمینان حاصل کنید که:

عکس های لاتاری گرین کارت نوزادان و کودکان - اتلیه عکاسی لاتاری
عکس های لاتاری گرین کارت نوزادان و کودکان – اتلیه عکاسی لاتاری

هیچ شخص دیگری در عکس وجود نباید داشته باشد
کودک پستانک نداشته باشد
صورت به عنوان مثال با دست پوشانده نشده است
چشمها باز باشد

عکس های لاتاری گرین کارت نوزادان و کودکان - اتلیه عکاسی پرسنلی بیومتریک لاتاری
عکس های لاتاری گرین کارت نوزادان و کودکان – اتلیه عکاسی پرسنلی بیومتریک لاتاری

نکته: شیرخوار را روی یک صفحه سفید یا پتو قرار دهید و از بالا عکس بگیرید یکی دیگر از گزینه ها قرار دادن کودک در صندلی کودک است که توسط یک ورقه سفید پوشانده شده است.

ثبت نام قرعه کشی گرین کارت لاتاری عکس بیومتریک پرسنلی سفارت مهاجرت آتلیه عکاسی اندیشه نو
Lottery Green Card Lottery Registration Photo Biometric Personnel Immigration Embassy Photography Atelier

نمونه عکس مورد قبول برای لاتاری آمریکا

نمونه عکس مورد قبول برای لاتاری آمریکا - اتلیه عکاسی بیومتریک و ویزامتریک لاتاری و سفارت
نمونه عکس مورد قبول برای لاتاری آمریکا – اتلیه عکاسی بیومتریک و ویزامتریک لاتاری و سفارت

نمونه عکس زیر قابل قبول برای لاتاری و ایراد های آنها

نمونه عکس زیر قابل قبول برای لاتاری و ایراد های آنها - اتلیه عکاسی لاتاری
نمونه عکس زیر قابل قبول برای لاتاری و ایراد های آنها – اتلیه عکاسی لاتاری

عکس های غیر قابل قبول برای لاتاری

عکس های غیر قابل قبول برای لاتاری - اتلیه عکاسی لاتاری
عکس های غیر قابل قبول برای لاتاری – اتلیه عکاسی لاتاری

عکس های غیر قابل قبول لاتاری

عکس های غیر قابل قبول برای لاتاری - اتلیه عکاسی لاتاری
عکس های غیر قابل قبول برای لاتاری – اتلیه عکاسی لاتاری

لیست بررسی عکس های لاتاری گرین کارت
چک لیست زیر نمای کلی از شرایطی است که عکس شما برای شرکت در قرعه کشی گرین کارت باید داشته باشد.

الزاماتمشخصات
زمینهرنگ روشن و ساده
اندازه سرصورت (از چانه تا مو) باید بین ۵۰٪ -۶۹٪ از کل قد عکس باشد.
موقعیت سرمستقیماً رو به دوربین باشید. سر نباید به سمت بالا ، پایین یا به پهلو متمایل شود.
قرار گرفتن در معرض نورنباید بیش از حد در معرض نور قرار گیرد ، یا در معرض نور قرار بگیرد باید زیاد روشن نباشد وسایه دیده نشود.
تغییرات تصویر دیجیتالباید از رتوش اجتناب شود پس زمینه اصلاح شده یا جایی دیگر از عکس می تواند بر شکل سر و دیگر موارد تأثیر بگذارد.
صورتنباید توسط مو پوشانده شود و حالت صورت باید خنثی باشد.
حجابمجاز نیست مگر به دلایل شرعی باشد مورد ندارد.
عینک/یا سمعکمجاز نیست
جواهراتصورت کامل شما باید دیده شود ، پوشش سر نباید هیچ سایه ای روی صورت شما ایجاد کند. 
نمی توانید از جواهرات/زیورالات یا وسایل دیگری که باعث از بین رفتن بخش از صورت می شوند استفاده کنید.
نمی توانید از هدفون ، دستگاه هندزفری بی سیم یا موارد مشابه استفاده کنید.
jewelryYour full face must be visible, the head covering must not cast any shadows on your face.
You cannot wear jewelry or other items that detract from the face.
You cannot wear headphones, wireless hands-free devices, or similar items.
اندازه عکس۵۱×۵۱ میلی متر
وضوح۶۰۰×۶۰۰ پیکسل
حجم فایلحداکثر ۲۴۰ کیلوبایت
فرمت فایلفرمت JPG
مدت عکسعکس نباید از ۶ ماه بیشتر باشد.

نحوه ثبت نام در سایت لاتاری آمریکا

نکته ای مهم راجب ورود به سایت:

اگر از ایران ثبت نام می کنید بعضا ممکن است بخاطر آی پی شما با مشکلاتی مواجه شوید؛ توصیه اصلی این است که از V- p – N عالی استفاده کنید که حتما در هنگام ثبت نام قطع نشود و مشکلی به وجود نیاید زیرا ممکن است ثبت نام شما با موفقیت انجام نشود (این موضوع به ندرت رخ می دهد اگر به راحتی دسترسی دارید مشکلی نیست) ، و در صورت بروز سایر مشکلات:

  1. از اینترنت پر سرعت استفاده کنید
  2. از سیستم (لپ تاپ ، PC) استفاده کنید
  3. اینترنت خود را بررسی و رفرش کنید
  4. مروگر (web browser) خود را تغییر دهید
  5. از سیستم دیگر استفاده کنید
  6. به دلیل ترافیک سایت نیز ممکن است این مشکل باشد چند دقیق صبر کنید بعد رفرش کنید مشکل برطرف شود (بعضا مدام نیز رفرش کنید ممکن است مشکل برطرف شود دسترسی پیدا کنید).

کسانی که مشکل دارند داخل ثبت نام لاتاری آمریکا (قطع شدن سایت بعد از وارد کردن اطلاعات)، صفحه دیگری در کنار همان صفحه باز کنند و وارد شوند بعد صفحه ای که اطلاعات را وارد کرده اید قطع شده است رفرش کنید صفحه برمیگردد به همان مرحله سابمیت و مشکلی نخواهد بود.

(این مورد را بارها تست کرده ایم در چندین روز مختلف و جواب داده است بدون هیچ مشکلی)

سایت ثبت نام لاتاری برای ثبت نام رسمی به صورت رایگان
بعد از باز شدن سایت برای ثبت نام ، وارد سایت لاتاری و کلیک روی گزینه Entry Begin ( شروع ثبت نام ) کلیک کنید

زمان برای ثبت نام لاتاری:
زمان لازم طبق اعلام عکس زیر سعی کنید بیشتر از ۳۰ دقیقه نشود

زمان برای ثبت نام رایگان لاتاری
زمان برای ثبت نام رایگان لاتاری

آموزش تصویری ثبت نام لاتاری آمریکا

آموزش تصویری ثبت نام لاتاری آمریکا
آموزش تصویری ثبت نام لاتاری آمریکا

پس از Begin Entery که با دکمه ای سبز رنگ مشخص شده است وارد صفحه زیر می شوید . در این قسمت باید کد تصویری مربوطه را وارد کرده و گزینه Submit را انتخاب نمائید .

سایت ثبت نام لاتاری
سایت ثبت نام لاتاری

بخش ۱:وارد کردن اطلاعات زیر:

۱ .۱ : نام و نام خانوادگی
۱ .۳: جنسیت
۱ .۳ :تاریخ تولد
۱ .۴ :شهری که در آن متولد شدید

سایت ثبت نام لاتاری - فرم ثبت نام قرعه کشی گرین کارت امریکا
سایت ثبت نام لاتاری – فرم ثبت نام قرعه کشی گرین کارت امریکا

۱- قسمت نام یا Name که خود شامل فیلدهای زیر است :

نام خانوادگی ( Last/Family Name ) دقیقا از روی گذرنامه نوشته شود
نام ( First Name ) دقیقا از روی گذرنامه نوشته شود
نام وسط ( Middle name ) چون ایرانی ها معمولا اسم میانی ندارد خالی بماند و در صورت داشتن اسم میانی تکمیل شود .


۲- قسمت جنسیت یا Gender که خود شامل فیلدهای زیر است :

برای آقایان Male را انتخاب نمائید .
برای خانم ها Female را انتخاب نمائید .


۳- قسمت تاریخ تولد یا Birth date که خود شامل فیلدهای زیر است :

روز Day
ماه Month
سال Year
تاریخ تولد به میلادی نوشته شود چنانچه تاریخ تولد خود را به میلادی نمی دانید می توانید در لینک روبرو تاریخ شمسی را به میلادی تبدیل کرده و بنویسید . ( تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و میلادی به شمسی )


۴- قسمت شهر محل تولد یا City Where you were Born :

نام شهری را که در آن به دنیا آمده اید بنویسید ( در صورتی که نام شهر محل تولد خود را نمی دانید روی گزینه Birth city unknow تیک بزنید ) .


بخش ۱:وارد کردن اطلاعات زیر:

۱ .۵ :کشوری که در آن متولد شدید
۱ .۶ :کشور مجاز برای لاتاری
۱ .۷ :وارد کردن اطلاعات پاسپورت
۱ .۸ :آپلود کردن عکس مناسب (حتما باز چک کنید عکستون مناسب است یا خیر)
۱ .۹ : آدرس و اطلاعات محل سکونت

سایت ثبت نام لاتاری - مدارک و مشخصات مورد نیاز
سایت ثبت نام لاتاری – مدارک و مشخصات مورد نیاز
سایت ثبت نام لاتاری - قرعه کشی گرین کارت امریکا - اتلیه عکاسی
سایت ثبت نام لاتاری – قرعه کشی گرین کارت امریکا – اتلیه عکاسی
عکس داوطلب ثبت نام قرعه کشی لاتاری امریکا
عکس داوطلب ثبت نام قرعه کشی لاتاری امریکا
فرم مشخصات و ثبت ادرس و کدپستی در قرعه کشی گرین کارت لاتاری امریکا
فرم مشخصات و ثبت ادرس و کدپستی در قرعه کشی گرین کارت لاتاری امریکا

۵– قسمت شهر محل تولد یا Country Where you were Born :

نام کشوری را که در آن به دنیا آمده اید از منو باز شو انتخاب کنید .


۶- قسمت کشور واجد شرایط برای برنامه ویزای گوناگونی ( لاتاری ) یا Country of Eligbility for the DV program :

متولدین کشور ایران به هیچ عنوان روی گزینه No کلیک نکنید و از لیست کشویی هیچ کشوری را انتحاب نکنید و به مرحله بعدی یعنی قسمت ۷ بروید.(متولیدن کشور ایران این قسمت را همانطور دست نخورده باقی بگذارید) یعنی روی گزینه Yes بماند این قسمت .


۷ – در این قسمت می بایستی اطلاعات پاسپورت هم وارد شود و شما می بایستی نام و فامیل و شماره پاسپورت خود را طبق پاسپورت در این قسمت وارد نمائید و فقط در صورتی که یکی از شرایط زیر را داشته باشید باید گزینه های زبر را انتحاب نمائید .

Stateless : بدون ملیت باشید
A national of a Communist-controlled country, and unable to obtain a passport
from my government : ملیت یک کشور کمونیستی را دارید و قادر به دریافت پاسپورت نیستید .
Unable to obtain a passport, and have received an individual waiver of
the passport requirement by the Secretary of Homeland Security or Secretary of State : وزارت کشور و اطلاعات ان کشور اجازه دریافت پاسپورت را به من نمی دهد .


۸ – قسمت بارگزاری عکس یا Entrant Photograph :

مرحله بعدی بارگزاری ( upload ) عکس می باشد ( عکسی که خواهان بارگزاری آن هستید باید شرایط و مشخصات خاصی داشته باشید که در بالا مشخصات آن را برای شما توضیح داده ایم )


۹ – قسمت آدرس پستی یا Mailing Address که خود شامل فیلدهای زیر است :

In Care Of :

اگر از آدرس پستی شخص دیگری استفاده می کنید در این قسمت نام او را بنویسید .

Address line 1 و Address line 2 :

آدرس پستی خود را بنویسید .

City / Town :

نام شهر خود را بنویسید .

District/County/Province/State :

نام استان خود را در آن بننویسید .

Postal code/Zip Code :

کد پستی خود را بنویسید .

Country :

کشور محل سکونت خود را از منو باز شو انتخاب کنید .

( در صورتی که در وارد کردن آدرس پستی خود به انگلیسی مشکل دارید ادامه را مطالعه کنید ) .

نکاتی مهم در مورد پر کردن آدرس:

  • نوشتن آدرس درست و مختصر بسیار اهمیت دارد ، نه تنها در لاتاری بدها در کار بین المللی پیدا کردن نوشتن آدرس درست بسیار اهمیت دارد.
    *نحوه نوشتن آدرس در انگلیسی بصورت برعکس می باشد.یعنی شما از پلاک خانه باید شروع کنید تا به شهر برسید.
    *در ایران چون اسامی شخصیت ها روی بزرگراه ها و کوچه ها گذاشته میشود مخصوصا اسامی شهدا، نیازی نیست داخل آدرس خود کلمه شهید را بیاورید ، اما در صورت نیاز میتوانید از کلمه “Martyr ” استفاده کنید.
    *در پر کردن فرم لاتاری با توجه به اینکه شهر و کشور در فیلد های بعدی مشخص می شود نیازی به نوشتن نیست. *نحوه نوشتن شماره کوچه ها یا خیابان یا … در جدول صفحه بعد با رنگ بنفش مشخص شده است.
  • همچنین با توجه به دو جای خالی شما تنها مجاز به وارد کردن پس تا جایی که میتونید مختصر و کامل بنویسید

حالا با ذکر مثالی نحوه تبدیل آدرس فارسی به انگلیسی و قرار دادن آن در فیلد های مربوطه را به شما توضیح می دهم .

در نوشتن آدرس با انگلیسی بر عکس فارسی عمل می کنیم و از شماره پلاک خانه شروع بعد نام کوچه/بن بست/خیابان بعد اسم محله و … سپس نام شهر و کشور
مثال: تهران، خیابان شریعتی ،خیابان حائری ،خیابان ۲۵، پلاک ۱۴ کدپستی: ۵۶۹۸۷-۱۶۳۳۷

Address Line 1: No. 14, 25rd Street
Address Line 2: Shariati Avenue, haeri Street
City/Town: Tehran
District/County/Province/State: Tehran
Postal Code: ۱۶۳۳۷-۵۶۹۸۷
Country: IRAN

اموزش ثبت نام فارسی رایگان لاتاری امریکا ، نحوه پر کردن فرم ادرس و مشخصات
اموزش ثبت نام فارسی رایگان لاتاری امریکا ، نحوه پر کردن فرم ادرس و مشخصات

همچنین در نوشتن آدرس به انگلیسی می توانید از اصطلاحات زیر نیز استفاده نمائید :

پلاک = No / واحد = Unit / طبقه = Floor / طبقه همکف = Ground Floor
ساختمان = Bldg / مجتمع، مجموعه = Complex / مجتمع مسکونی = Residential Complex / شهرک = Town
کوی (محله، برزن): Quarter / منطقه = District / کد پستی = P.O BOX
کوچه = Alley / خیابان کوچک (فرعی) = St / خیابان بزرگ (اصلی) = Ave / بلوار = Blvd / میدان = Sq
بزرگراه = Highway / آزادراه = Freeway / جاده = Rd / چهار راه = Cross / تقاطع، سه راه = Junc
غربی = West / شرقی = East / شمالی = North / جنوبی = South
سمت راست = Right Side / سمت چپ = Left Side / پایین تر از = Lower of / بالاتر از = Above of
بعد از = After / قبل از = Before / بین = Between / فاز = Phase / جنب (نزدیک) = Near / نبش = Corner
ابتدای = First of / انتهای = End of / روبروی = In Front of / بن بست = Dead End
روستا = Village / شهر = City / استان = Province / کشور = Country
شهرک صنعتی = Industrial Estate / ورودی برج یا ساختمان = Entrance


گوگل ترنسلیت (استفاده از مترجم گوگل برای ثبت نام لاتاری آمریکا)
و در اخر میتوانید ادرس خود را با استفاده از این لینک در گوگل ترنسلیت وارد کنید و گوگل ادرس به صورت انگلیسی و کوتاه به شما میدهد ( لطفا دقت کنید ممکن است در مواردی گوگل اشتباه کند این گذینه ۱۰۰% درست عمل نمیکند، پس حتما قبل از ارسال آدرس آن را چک کنید که صحیح باشد).

۱۰- قسمت کشوری که در آن زندگی می کنید یا Country where you live Today :

– از منو باز شو نام کشوری که در آن در حال حاضر زندگی می کنید را وارد نمائید .

۱ .۱۱ :شماره تلفن
۱ .۱۲ :آدرس ایمیل
۱ .۱۳ :آخرین مدرک تحصیلی

آدرس به انگلیسی ، شماره تماس و مدرک تحصیلی در فرم ثبت نام لاتاری امریکا
آدرس به انگلیسی ، شماره تماس و مدرک تحصیلی در فرم ثبت نام لاتاری امریکا

۱۱ – قسمت شماره تلفن یا Phone Number :

شماره موبایل خود را وارد نمائید : ( مثال : ۰۹۱۲۱۱۱۱۱۱۱ را به صورت ۱۱۱۱۱۱۱ ۹۱۲ ۹۸+ باید وارد نمائید ) .
۱۲- قسمت آدرس ایمیل یا E-mail Address :

آدرس پست الکترونیک E-mail Address : بسیار مهم می باشد زیر در صورت برنده شدن تمام مکاتبات شما از طریق این ایمیل انجام خواهد شد .
تائید آدرس ایمیل Confirm E-mail Address : آدرس پست الکترونیک خود را مجددا وارد کنید .
۱۳- قسمت میزان تحصیلات در زمان پر کردن این فرم یا What is highest Level of Education you have achieved ,as of today که خود شامل فیلدهای زیر است :

Primary school only معادل مدرک ابتدایی
High School, no degree معادل مدرک دبیرستان بدون گرفتن مدرک (“دبیرستان ، بدون مدرک” به معنای کسی است که هنوز به دبیرستان می رود و فارغ التحصیل نشده است یا گواهی پایان دوره (دیپلم) دریافت نکرده است ، یا می تواند فردی باشد که از دبیرستان انصراف می دهد و آن را کامل نکرد)
high School degree معادل مدرک دیپلم ۱۱ یا ۱۲ ساله یا پیش دانشگاهی که نشان میدهد شما آماده ورود به دانشگاه هستید
Vocational school معادل مدرک فنی و حرفه ای که هیچ دروس نظری را به شما یاد ندادند مثلا شما کلاس های فنی و حرفه ای رفتید و فقط آرایشگری یاد گرفتید و در نتیجه با این مدرک نمیتوانید به دانشگاه ورود کنید و این مورد قبول نیست در این صورت باید ۲ سال سابقه کار مطابق با الزامات o-net ارائه دهید. پس اگر رشته فنی حرفه ای و کار دانش دیپلم گرفته اید این گزینه را نزنید و گزینه بالا را باید علامت بزنید.
Some university Courses معادل مدرک دانشجوی کاردانی و یا کارشناسی
university degree معادل مدرک کاردانی و یا کارشناسی
Some Graduate Level Courses معادل مدرک دانشجوی کارشناسی ارشد
Masters degree معادل مدرک کارشناسی ارشد
some Doctorate Level Courses معادل مدرک دانشجوی دکترا
Doctorate degree معادل مدرک دکترا
حداقل باید دارای دیپلم دبیرستان باشید (تعریف شده به عنوان پایان موفٌقیت آمیز یک دوره ۱۱-۱۲ ساله آموزش ابتدائی و متوسطه جهت ورود به دانشگاه)). اگر آخرین مدرک تحصیلی شما کمتر از دیپلم است باید ۲ سال سابقه کاری در ۵ سال گذشته در شغلی داشته باشید که نیاز به ۲ سال آموزش یا تجربه کاری دارد ) برای اطلاعات بیشتر به این لینک وارد شوید.

بخش دوم: اطلاعات وابستگان

۱ .۱۴ : وضعیت تاهل

وضعیت تاهل ، اطلاعات وابستگان ، اموزش تکمیل فرم سایت ثبت نام لاتاری امریکا
وضعیت تاهل ، اطلاعات وابستگان ، اموزش تکمیل فرم سایت ثبت نام لاتاری امریکا
مشخصات فرزندان ، اطلاعات وابستگان ، اموزش تکمیل فرم سایت ثبت نام لاتاری امریکا
مشخصات فرزندان ، اطلاعات وابستگان ، اموزش تکمیل فرم سایت ثبت نام لاتاری امریکا

۱۴- قسمت وضعیت تاهل در زمان پر کردن این فرم یا What is your Current marital status که خود شامل فیلدهای زیر است :

مجرد Unmarried
متاهل و همسرم سیتیزن یا مدرک اقامت موقت آمریکا ندارد Married and my spouse is NOT a U.S.citizen or U.S Lawful Permanent resident LPR
متاهل و همسرم سیتیزن یا مدرک اقامت موقت آمریکا دارد Married and my spouse is a U.S.citizen or U.S Lawful Permanent resident LPR
طلاق گرفته Divorced
فوت همسر Widowed
از نظر قانونی جدا از هم legally separated


۱۵- قسمت تعداد فرزندان یا Number of children :

در این قسمت تنها فرزندانتان در روز ثبت نام را به عدد وارد می نمائید .
و در قسمت بعد شما باید اسم بچه‌هایی که شما پدر یا مادرشان هستید و در روز ثبت نام مجرٌد و زیر ۲۱ سال دارند را بنویسید، حتی اگر از همسرتان جدا شده‌اید، بچه‌ها با شما زندگی نمی‌کنند و آن‌ها قسط مهاجرت به ایالات متحده را ندارند. علاوه بر این شما باید اسم و مشخصات فرزندانی(زیر ۲۱ سال و مجرٌد) که به فرزند خواندگی قبول کرده‌اید یا بچه‌های همسرتان هستند بنویسید حتی اگر از همسرتان جدا شده‌اید، با بچه‌ها زندگی نمی‌کنید و آن‌ها قسط مهاجرت به ایالات متحده را ندارند. در صورتی که اسم تمام فرزندان خود را مطابق بالا ننویسید در صورت قبولی به شما و افراد خانواده ویزا تعلٌق نمی‌گیرد. نیازی به نوشتن اسم فرزندانی که در روز ثبت نام شهروند ایالات متحده یا دارای گرین کارت هستند نمی‌باشد.

** افراد مجرد در این قسمت ثبت نامشان تمام می شود ولی افراد متاهل در فرم بعدی می بایستی مشخصات خود و فرزندانشان را وارد نمایند **

اگر فرم خود را به صورت مجری پر کرده اید در قسمت بعد اطلاعات وارد شده نمایش داده می شود پس از کنترل اطلاعات و اطمینان از درست خود اطلاعات گزینه سبز رنگ Submit در انتهای صفحه را انتخاب کرده و ثبت نام شما تکمیل می شود و صفحه زیر به نمایش در می آید .

اطلاعات این صفحه را ذخیره کنید بعد از اعلام نتایت لاتاری به این اطلاعات نیاز خواهید داشت .

نحوه ثبت نام موفق فرم قرعه کشی گرین کارت لاتاری امریکا
نحوه ثبت نام موفق فرم قرعه کشی گرین کارت لاتاری امریکا

اگر مجرد نیستید و دارای همسر و فرزند هستند باید مراحل زیر را ادامه دهید.

قسمت نام همسر یا Spouse Name
نام خانوادگی ( Last/Family Name )
نام ( First Name )
نام وسط ( Middle name )
۱۴d- قسمت تاریخ تولد یا Birth date
۱۴e- قسمت جنسیت یا Gender
۱۴f- قسمت شهری که همسر شما در آن به دنیا آمده است یا City where Spouse Was born
۱۴g- قسمت کشوری که همسر شما در آن به دنیا آمده است یا Country where Spouse Was born
۱۴h- قسمت عکس همسر یا Spouse photograph

راهنمای سایت ثبت نام لاتاری - فرم وابستگان متقاضی ثبت نام قرعه کشی گرین کارت امریکا
راهنمای سایت ثبت نام لاتاری – فرم وابستگان متقاضی ثبت نام قرعه کشی گرین کارت امریکا

۱۴- قسمت نام همسر یا Spouse Name که خود شامل فیلدهای زیر است :

نام خانوادگی ( Last/Family Name ) دقیقا از روی گذرنامه نوشته شود
نام ( First Name ) دقیقا از روی گذرنامه نوشته شود
نام وسط ( Middle name ) چون ایرانی ها معمولا اسم میانی ندارد خالی بماند و در صورت داشتن اسم میانی تکمیل شود .


۱۴d- قسمت تاریخ تولد یا Birth date که خود شامل فیلدهای زیر است :

روز Day
ماه Month
سال Year
تاریخ تولد به میلادی نوشته شود چنانچه تاریخ تولد خود را به میلادی نمی دانید می توانید در لینک روبرو تاریخ شمسی را به میلادی تبدیل کرده و بنویسید . ( تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و میلادی به شمسی )


۱۴e- قسمت جنسیت یا Gender که خود شامل فیلدهای زیر است :

برای آقایان Male را انتخاب نمائید .
برای خانم ها Female را انتخاب نمائید .


۱۴f- قسمت شهری که همسر شما در آن به دنیا آمده است یا City where Spouse Was born :

نام شهری را که همسر شما در آن به دنیا آمده است بنویسید ( در صورتی که نام شهر محل تولد خود را نمی دانید روی گزینه Birth city unknow تیک بزنید ) .


۱۴g- قسمت کشوری که همسر شما در آن به دنیا آمده است یا Country where Spouse Was born :

در این قسمت از منو باز شو نام شهری را همسر شما در آن به دنیا آمده است را انتخاب کنید .


۱۴h- قسمت عکس همسر یا Spouse photograph :

مرحله بارگزاری ( upload ) عکس می باشد ( عکسی که خواهان بارگزاری آن هستید باید شرایط و مشخصات خاصی داشته باشید که در این لینک مشخصات آن را برای شما توضیح داده ایم ) .

حتما اطلاعات همسر خود را وارد نمائید حتی اگر ایشان تمایل به گرفتن ویزا ندارند و یا به هر دلیل دیگر چون اگر برنده لاتاری شود و اسم همسر خود را وارد نکرده باشید به همسرتان به هیچ عنوان ویزا تعلق نخواهد گرفت .

۱۵.۱: تعداد فرزندان
تعداد فرزندان
۱۵- قسمت نام فرزند ۱ یا Child #1 Name
۱۵d- قسمت تاریخ تولد یا Birth date
۱۵e- قسمت جنسیت یا Gender
۱۵f- قسمت شهری که فرزند شما در آن به دنیا آمده است یا City where Child Was born
۱۵g- قسمت کشوری که فرزند شما در آن به دنیا آمده است یا Country where Child Was born
۱۵h- قسمت عکس فرزند یا Child photograph

مشخصات فرزندان ، اطلاعات وابستگان ، اموزش تکمیل فرم سایت ثبت نام لاتاری امریکا
مشخصات فرزندان ، اطلاعات وابستگان ، اموزش تکمیل فرم سایت ثبت نام لاتاری امریکا
راهنما و آموزش فارسی سایت ثبت نام لاتاری - صفر تا صد لاتاری - فرم فرزندان و وابستگان
راهنما و آموزش فارسی سایت ثبت نام لاتاری – صفر تا صد لاتاری – فرم فرزندان و وابستگان

۱۵- قسمت نام فرزند ۱ یا Child #1 Name که خود شامل فیلدهای زیر است :

نام خانوادگی ( Last/Family Name ) دقیقا از روی گذرنامه نوشته شود
نام ( First Name ) دقیقا از روی گذرنامه نوشته شود
نام وسط ( Middle name ) چون ایرانی ها معمولا اسم میانی ندارد خالی بماند و در صورت داشتن اسم میانی تکمیل شود .


۱۵d- قسمت تاریخ تولد یا Birth date که خود شامل فیلدهای زیر است :

روز Day
ماه Month
سال Year
تاریخ تولد به میلادی نوشته شود چنانچه تاریخ تولد خود را به میلادی نمی دانید می توانید در لینک روبرو تاریخ شمسی را به میلادی تبدیل کرده و بنویسید . ( تبدیل تاریخ شمسی به میلادی و میلادی به شمسی )


۱۵e- قسمت جنسیت یا Gender که خود شامل فیلدهای زیر است :

برای آقایان Male را انتخاب نمائید .
برای خانم ها Female را انتخاب نمائید .
f- قسمت شهری که فرزند شما در آن به دنیا آمده است یا City where Child Was born :

نام شهری را که فرزند شما در آن به دنیا آمده است بنویسید ( در صورتی که نام شهر محل تولد خود را نمی دانید روی گزینه Birth city unknow تیک بزنید ) .


۱۵g- قسمت کشوری که فرزند شما در آن به دنیا آمده است یا Country where Child Was born :

در این قسمت از منو باز شو نام شهری را فرزند شما در آن به دنیا آمده است را انتخاب کنید .


۱۵h- قسمت عکس فرزند یا Child photograph :

مرحله بارگزاری ( upload ) عکس می باشد ( عکسی که خواهان بارگزاری آن هستید باید شرایط و مشخصات خاصی داشته باشید که در این لینک مشخصات آن را برای شما توضیح داده ایم ) .

در قسمت بعد اطلاعات وارد شده نمایش داده می شود پس از کنترل اطلاعات و اطمینان از درست بودن اطلاعات گزینه سبز رنگ Submit در انتهای صفحه را انتخاب کرده و ثبت نام شما تکمیل می شود و صفحه زیر به نمایش در می آید .

– در مرحله بعد اگر تمامی اطلاعات را به درستی پر کرده باشید صفحه ای باز خواهد شد و تمامی اطلاعات دوباره به شما نشان داده میشود که چک کنید اگر ایرادی وجود داشت برطرف کنید.
– اگر همه اطلاعات درست بود SUBMIT را بزنید.

چنانچه تمام فیلد های درخواستی بدون مشکل پر شده باشد به شما یه شماره به نام Confirmation Number داده می شود این شماره را در جایی نوشته یا ذخیره کنید زیرا هنگامی که برندگان لاتاری اعلام شوند میبایستی با استفاده از این شماره برنده شدن یا نشدن خود را چک نمائید (از صفحه اسکرین شات بگیرین و عکس را سیو کنید ، و برای اطمینان بیشتر حتما پرینت بگیرید) .

نحوه ثبت نام موفق فرم قرعه کشی گرین کارت لاتاری امریکا
نحوه ثبت نام موفق فرم قرعه کشی گرین کارت لاتاری امریکا

نکات پایانی:

اشتباهات کوچک مثل وارد نکرد یک حرف یا جابجایی حروف در حالت عادی نمیتواند باعث ردی شود (به شرطی که این اشتباهات چندین بار در فرم تکرار نشده باشد) و در صورت قبولی هنگام مصاحبه افیسر تصمیم خواهد گرفت این اشتباه را نادیده بگیرد یا خیر.

فراموش نکنید مهلت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۳ از ۶ اکتبر ۲۰۲۱ شروع میشود و زمان پایان ثبت نام ۹ نوامبر ۲۰۲۱ خواهد بود و بهتر است ثبت نام خود را در روزهای آغاز ثبت نام لاتاری انجام دهید.

امیدواریم شما یکی از برندگان خوش شانس لاتاری ۲۰۲۳ باشید.

قرعه کشی بخت آزمایی گرین کارت لاتاری آمریکا
US Lottery Green Card Lottery

در زیر مقیاس های یکی از اپ های آمریکایی برای چک کردن عکس رو براتون یکی یکی توضیح میدهیم که ASTAR Photo Validator نام دارد .

ASTAR Photo Validator Diversity Visa Lottery Program visa green card
برنامه آسترا فتو ولیدتور چک کردن عکس استاندارد قرعه کشی لاتاری آتلیه اندیشه نو
کارت عضویت عکاسی لاتاری اتلیه عکس اندیشه نو - شماره چاپ
Lottery Photography Membership Card New Andisheh no Photo Atelier

تاییدیه عکس پرسنلی بیومتریک

ما پس از عکاسی و چاپ عکس ، یک کارت به شما ارائه میکنیم که روی آن نام و تاریخ عکاسی و شماره عکس است که میتوانید برای چاپ عکس در آینده یا سفارش مجدد از آن استفاده کنید ، همچنین به نوعی تایید عکس شما در آتلیه ما میباشد .

دیگر مقالات مرتبط با ثبت نام لاتاری را در لینک های زیر مشاهده کنید

ثبت نام لاتاری – عکس – هزینه – شرایط عکاسی – زمان

استاندارد شرایط عکس لاتاری آتلیه عکاسی

رزرو وقت آتلیه عکاسی و تعرفه قیمت عکس

از کجا بدونیم برای هر کشوری و مقصودی عکس در چه سایزی باید تهیه کنیم ؟
ما در لینک زیر تمامی عکس های استاندارد در تمامی امور دنیا در سایز های مختلف را بررسی و توضیح داده ایم ، بر اساس کشور مد نظر میتوانید اندازه عکس مد نظر را بررسی کنید .

عکس استاندارد پرسنلی بیومتریک سفارت ، مهاجرت ، کشور ها ( جهت مشاهده روی من کلیک کنید )


آیا شما برای مهاجرت ، ثبت نام مدرسه ، دانشگاه ، کنکور ، اقامت ، پاسپورت ، بیمه ، شرکتی ، خدمت سربازی ، پرسنلی و سایر موارد هم عکاسی میکنید؟
بله ما در همه موارد مرتبط به عکس احراز هویتی خدمات عکاسی داریم

برای آشنایی با دیگر خدمات عکاسی پرسنلی ما ( روی من کلیک کنید )

آیا شما برای تشکیل پرونده و وقت سفارت کانادا و آلمان و کشور های عضو شینگن نیز عکاسی میکنید ؟

بله ما عکس های با پشت مهر و مشخصات عکاسی برای سفارت کانادا در سایز ۵ در ۷ و بدون پشت مهر در سایز ۳/۵ در ۴/۵ برای کشور های اروپایی نیز ارائه میکنیم .
عکاسی بیومتریک سفارت کانادا و آمریکا عکس استاندارد آتلیه ای ( جهت مشاهده روی من کلیک کنید )

بیشتر در رابطه با عکس بیومتریک لاتاری توضیح میدهید ؟
توضیحات کاملی در لینک های ارائه شده در بالا وجود دارد ، اما در لینک زیر نیز توضیحات دیگری قابل مشاهده است

اتلیه عکاسی پرسنلی و بیومتریک اندیشه نو ( برای مشاهده روی من کلیک کنید )


عکاسی بیومتریک گرین کارت لاتاری سفارت امریکا عکس استاندارد آتلیه ای


خدمات عکاسی کارت پایان خدمت نیز ارائه میکنید ؟
بله در لینک زیر توضیحات تکمیلی را مشاهده کنید

اتلیه عکاسی بیومتریک پرسنلی خدمت سربازی ( جهت مشاهده کلیک کنید )

آیا شما برای رزومه و سایت های کار یابی و عکس پروفایل نیز عکاسی میکنید ؟

بله ما برای عکس رزومه یا cv یا پروفایل برای مشاغل و کاریابی برای سایت هایی مثل لینکدین و اینستاگرام و … برای شما خدمات عکاسی ارائه میکنیم ، توضیحات تکمیلی در لینک زیر .

عکس پروفایل حرفه ای و عکاسی پرتره ( جهت مشاهده روی من کلیک کنید )



کروکی و آدرس دفتر آتلیه عکاسی اندیشه نو در زیر درج شده است
اما توجه کنید که بدون هماهنگی قبلی از طریق تلفنی یا واتس اپ ، بخصوص در دوران بیماری کرونا ، از پذیرش افراد معذور هستیم

آتلیه عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای اندیشه نو در استان تهران
کروکی و موقعیت آتلیه عکاسی اندیشه نو ، تهران ، شرق تهران ، خیابان دماوند ، روبروی سینمای ماندانا ، پلاک ۵۸۱

برای دریافت وقت عکاسی و رزور وقت باید هزینه ای را به شماره کارت واریز کنید که پس از انجام خدمات این هزینه از مبلغ خدمات شما کسر میشود و در صورت عدم مراجعه در وقت رزرو شده ، هزینه ای عودت داده نخواهد شد .

برای عکاسی ویزامتریک و بیومتریک خود ، با ما در ارتباط باشید …

شماره کارت بانک جهت واریز وجه ، رزرو وقت و تسویه حساب در اتلیه عکاسی اندیشه نو
شماره کارت بانک جهت واریز وجه ، رزرو وقت و تسویه حساب در اتلیه عکاسی اندیشه نو

در رابطه با ثبت نام نیز

برای ثبت نام ۱۵۰.۰۰۰ تومان هزینه است برای هر فرد و هر ثبت نام در سال ۱۴۰۰ ، اگر نام همسر یا فرزندان در هر ثبت نام درج گردد ، مبلغ ۵۰.۰۰۰ تومان برای هر کدام دریافت میشود

یک مثال :
یک خانم و همسرش و یک فرزند آنها ۲۰۰.۰۰۰ تومان هزینه ثبت نام
اگر همسر این خانم هم جداگانه ثبت نام شود و نام خانم و فرزند در ثبت نام ایشان ذکر شود مجدد ۲۰۰.۰۰۰ تومان و در مجموع ۴۰۰.۰۰۰ تومان میشود

اگر فرد فقط یک نفر و مجرد باشد ، ۱۵۰.۰۰۰ تومان

این هزینه علاوه بر هزینه عکاسی است ، اگر خدمات عکاسی نیز با ما باشد

همچنین شما میتوانید از طریق مشاهده ویدئوی آموزشی ما در لینک زیر ، خود نیز ثبت نام خود را انجام دهید

در دقیقه ۴۰ این ویدئو تمامی نکات ثبت نام ذکر شده است

https://www.aparat.com/v/mGrnl/

در ابتدای این ویدئو نیز تمامی نکات مرتبط به عکس لاتاری ذکر شده است که ما تمامی این تنظیمات و استاندارد ها را در عکس لاتاری رعایت میکنیم

در ابتدای این ویدئو نیست تمامی نکات مرتبط به عکس لاتاری ذکر شده است که ما تمامی این تنظیمات و استاندارد ها را در عکس لاتاری رعایت میکنیم

برای ثبت نام لاتاری توسط ما میبایست …

۱- تصویر پاسپورت خود را به صورت باکیفیت به شکلی که نوشته ها قابل مشاهده و تشخیص باشد برای ما ارسال کنید تا فرم از روی پاسپورت به درستی پر شود .
۲- آدرس ایمیل و شماره تماس خود را نیز به ما ارسال کنید تا فرم به نام شما و با شماره خودتان ثبت شود که در صورت قبولی پیام برای خودش شما مستقیم ایمیل شود .
۳- آدرس خود را به طور دقیق به همراه کد پستی معتبر آن برای ما به شکل انگلیسی ارسال کنید ، از کشور و استان و شهر و منطقه و خیابان و کوچه گرفته تا پلاک و طبقه .
۴- اگر فرزند زیر ۲۱ سال دارید و میخواهید مشخصات آنها نیز در ثبت نام درج شود برای ما ارسال کنید به طور کامل .
۵- اگر در اتلیه ما عکاسی شده که هیچ ، در غیر اینصورت عکس استاندارد مناسبی برای هر فرد ارسال شود .
۶- عکس و مشخصات کامل همسر در صورت داشتن برای ما ارسال شود .