بسیاری از افراد این روز برای مهاجرت ، اقامت ، شغل ، تحصیل یا پناهندگی کشور هایی چون آلمان و انگلیس و یا سایر کشور های اروپایی را انتخاب میکنند .

در شرایط کرونایی نیز برخی برای مسافرت و دریافت واکسن به کشور هایی چون ارمنستان و ترکیه سفر میکنند .

افراد در روند بررسی پرونده و دریافت وقت سفارت و مصاحبه و امور پذیرش خود با واژه بیومتریک روبرو میشوند که باید عکسی با استاندارد این کشور ها در سایز ۳/۵ در ۴/۵ سانتیمتر ، بدون رتوش و دستکاری روی عکس و به شکلی که دو سوم از عکس را چهره ( صورت فرد ) تشکیل دهد و دقیقا در مرکز تصویر عکس بوده و فاصله های لازم از سر تا اطراف عکس رعایت شود ، باشد .

برخی از آتلیه های عکاسی بر اساس خواست مشتری یا عادت عکس را رتوش کرده یا پشت زمینه عکس را با برنامه سفید میکنند و یا تغییراتی در چهره ایجاد میکنند که مورد تایید سفارت ها نمیباشد و فرد میبایست مجدد هزینه کرده و عکسی جدید تهیه کند .

لذا بهترین راه حل انتخاب آتلیه و عکاسی است که سابقه چنین کاری را داشته باشد و یک عکس استاندارد بیومتریک چاپ شده یا اگر نیاز بود به صورت فایل به شما تحویل دهد .

برای دریافت وقت عکاسی و هماهنگی کافی است که در واتس اپ به شماره زیر پیام دهید و وقت عکاسی خود را رزرو کنید .

۰۹۱۹۴۹۲۹۵۰۹
توجه داشته باشید که در زمان تماس تلفنی یا ارسال پیام در واتس اپ ، دقیق ذکر کنید عکس برای چه کشوری و بر اساس چه سایز و استاندارد و برای چند نفر نیاز دارید ، تا زمان مناسبی به شما اختصاص داده شود و همچنین طبق استاندارد آن کشور برای شما عکاسی صورت گیرد .

برای سفارش رتوش ، طراحی ، ترمیم و بازسازی عکس و عکاسی پرسنلی ، با ما در واتس اپ در ارتباط باشید

instagram - بازسازی ترمیم رتوش اصلاح رنگ عکس

عکاسی پرسنلی بیومتریک

۰۹۱۹۴۹۲۹۵۰۹

passport photos outline vfs biometric Embassy Visa andisheh no photography
استاندارد عکس بیومتریک و پرسنلی ویزا سفارت انگلستان به جهت عکاسی حرفه ای

در ایران بیشتر سایز ۳ در ۴ سانتی متر را برای شناسنامه و امور اداری و عکسی ۶ در ۴ سانتی متر را برای پاسپورت ( گذرنامه ) و مصارف به این شکل میشناسند و استفاده میکنند ، اما زمان مهاجرت یا اقامت در کشور های اروپایی با استاندارد دیگری روبرو میشوند که سایز آن نیز با سایز عکس های ایران متفاوت است .

حتی سفارت کانادا نیز بر اساس سایز و استاندارد دیگری است .