بسیاری از افراد برای ثبت نام در دانشگاه ، کنکور ، مدارس ، مهد کودک ها ، سازمان تامین اجتماعی ، کارت ملی ، شناسنامه ، پاسپورت و گذرنامه یا عضویت در انجمن ها و اتحادیه ها و کتابخانه ها و … نیازمند عکس پرسنلی استاندارد بیومتریک میباشند .

برخی از آتلیه های عکاسی بر اساس خواست مشتری یا عادت عکس را رتوش کرده یا پشت زمینه عکس را با برنامه سفید میکنند و یا تغییراتی در چهره ایجاد میکنند که مورد تایید ادارات و ارگان ها نمیباشد و فرد میبایست مجدد هزینه کرده و عکسی جدید تهیه کند .

لذا بهترین راه حل انتخاب آتلیه و عکاسی است که سابقه چنین کاری را داشته باشد و یک عکس استاندارد بیومتریک چاپ شده یا اگر نیاز بود به صورت فایل به شما تحویل دهد .

برای دریافت وقت عکاسی و هماهنگی کافی است که در واتس اپ به شماره زیر پیام دهید و وقت عکاسی خود را رزرو کنید .

۰۹۱۹۴۹۲۹۵۰۹
توجه داشته باشید که در زمان تماس تلفنی یا ارسال پیام در واتس اپ ، دقیق ذکر کنید عکس برای چه اداره و سازمان و ارگانی و برای چه کاربردی و یا برای چه کشوری و بر اساس چه سایز و استاندارد و برای چند نفر نیاز دارید ، تا زمان مناسبی به شما اختصاص داده شود و همچنین طبق استاندارد آن کشور برای شما عکاسی صورت گیرد .

برای سفارش رتوش ، طراحی ، ترمیم و بازسازی عکس و عکاسی پرسنلی ، با ما در واتس اپ در ارتباط باشید

instagram - بازسازی ترمیم رتوش اصلاح رنگ عکس

عکاسی پرسنلی بیومتریک

۰۹۱۹۴۹۲۹۵۰۹

مهندس سید نیما نصیری نائینی
عکاس و مهندس سید نیما نصیری نائینی

در ایران بیشتر سایز ۳ در ۴ سانتی متر را برای شناسنامه و امور اداری و عکسی ۶ در ۴ سانتی متر را برای پاسپورت ( گذرنامه ) و مصارف به این شکل میشناسند و استفاده میکنند .

عکس لاتاری گرین کارت عکاسی پرسنلی شرق تهران آتلیه اندیشه نو
Lottery photo green card Personnel photography East of Tehran andisheh no nima nasiri

ما در مجموعه آتلیه عکاسی اندیشه نو آماده ارائه خدمات عکاسی به مدارس ، ارگان ها و سازمان ها میباشیم .

برای ثبت نام کودکان و فرزندان خود و ارائه عکس استاندارد پرسنلی میتوانید روی ما حساب کنید .
برای کارت ملی ، پاسپورت ، کارت شناسایی دانشگاه یا ادارات یا پروفایل اداری خود یا عکس گواهینامه ، پایان خدمت سربازی ، قطعا نیاز به یک عکس خوب با کیفیت خواهید داشت .

آتلیه عکاسی حرفه ای پرتره ، پرسنلی ، پروفایل ، فری لنس ، لایف استایل ، سفارت ، پاسپورت ، کارت ملی ، شناسنامه ، مدارس ، اداره - مرتضی اقبالی - اندیشه نو
profile photography file phhoto 2020 personal