ویدئو آموزش نحوه ثبت نام رایگان در قرعه کشی گرین کارت لاتاری و عکاسی استاندارد آتلیه ای

بسیاری از افراد این روز برای مهاجرت ، اقامت ، شغل ، تحصیل یا پناهندگی ، کشور هایی چون کانادا و آمریکا و یا سایر کشور ها را انتخاب میکنند .

برخی افراد نیز بخت و شانس خود را در قرعه کشی گیرین کارت لاتاری آمریکا آزموده و در سایت مرتبط به این موضوع ثبت نام میکنند .

در شرایط کرونایی نیز برخی برای مسافرت و دریافت واکسن به کشور هایی چون ارمنستان و ترکیه سفر میکنند .

افراد در روند بررسی پرونده و دریافت وقت سفارت و مصاحبه و امور پذیرش خود یا برای ثبت نام در قرعه کشی گرین کارت لاتاری با واژه بیومتریک روبرو میشوند که باید عکسی با استاندارد این کشور ها برای مثال برای کشور کانادا در سایز ۵ در ۷ سانتیمتر و آمریکا ۵ در ۵ سانتی متر ، بدون رتوش و دستکاری روی عکس و به شکلی که در تصویر بالا بیان شده است و دقیقا در مرکز تصویر عکس بوده و فاصله های لازم از سر تا اطراف عکس رعایت شود ، باشد و نیز پشت عکس مهر آتلیه یا پشت نویس تاریخ تولد و عکاسی و نام فرد درج شود .

برخی از آتلیه های عکاسی بر اساس خواست مشتری یا عادت عکس را رتوش کرده یا پشت زمینه عکس را با برنامه سفید میکنند و یا تغییراتی در چهره ایجاد میکنند که مورد تایید سفارت ها نمیباشد و فرد میبایست مجدد هزینه کرده و عکسی جدید تهیه کند .

در قرعه کشی لاتاری این عکاسی مجدد وجود ندارد و اگر عکس شما استاندارد لازم را نداشته باشد ، از لیست قرعه کشی رد شده و مورد تایید قرار نمیگیرد .

لذا بهترین راه حل انتخاب آتلیه و عکاسی است که سابقه چنین کاری را داشته باشد و یک عکس استاندارد بیومتریک چاپ شده یا اگر نیاز بود به صورت فایل به شما تحویل دهد که برای عکس لاتاری در مرحله اول فایل عکس مورد نیاز است .

برای دریافت وقت عکاسی و هماهنگی کافی است که در واتس اپ به شماره زیر پیام دهید و وقت عکاسی خود را رزرو کنید .

۰۹۱۹۴۹۲۹۵۰۹
توجه داشته باشید که در زمان تماس تلفنی یا ارسال پیام در واتس اپ ، دقیق ذکر کنید عکس برای چه کشوری و بر اساس چه سایز و استاندارد و برای چند نفر نیاز دارید ، تا زمان مناسبی به شما اختصاص داده شود و همچنین طبق استاندارد آن کشور برای شما عکاسی صورت گیرد .

برای سفارش رتوش ، طراحی ، ترمیم و بازسازی عکس و عکاسی پرسنلی ، با ما در واتس اپ در ارتباط باشید

instagram - بازسازی ترمیم رتوش اصلاح رنگ عکس

عکاسی پرسنلی بیومتریک

۰۹۱۹۴۹۲۹۵۰۹