آموزش جامع صفر تا صد ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا رایگان
آموزش جامع صفر تا صد ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا رایگان

هزینه ثبت نام لاتاری

در روزهایی که آرام‌آرام به موعد ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴ آمریکا نزدیک می‌شویم، یکی از رایج‌ترین سوالاتی که ذهن دنبال‌کنندگان لاتاری را به خود مشغول کرده، این است که هزینه لاتاری چقدر است؟ و برای شرکت در آن، چه مبلغی را باید به‌عنوان هزینه ثبت نام لاتاری پرداخت کرد؟ همچنین عده دیگری در پی آن هستند که در این مدت باقی‌مانده، درباره چگونگی ثبت نام خود و خانواده‌شان در لاتاری اطلاعاتی کسب کنند و برای روز ثبت نام آماده شوند. گفتنی است که ما راجع‌به موضوع اخیر، یعنی لاتاری و نحوه ثبت نام در آن، قبلا مقاله دیگری نوشته‌ایم. می‌توانید آن را از اینجا مطالعه کنید

مشاهده در لینک زیر

آموزش ثبت نام رایگان لاتاری آمریکا و عکاسی گرین کارت ب زبان فارسی و قدم به قدم ( صفر تا صد لاتاری )

ثبت نام لاتاری

عکس های لاتاری گرین کارت نوزادان و کودکان - اتلیه عکاسی پرسنلی بیومتریک لاتاری
عکس های لاتاری گرین کارت نوزادان و کودکان – اتلیه عکاسی پرسنلی بیومتریک لاتاری

آیا شما از کودک و نوزاد هم برای لاتاری عکاسی میکنید ؟

بله ، البته شرایط خاص خود را دارد که در زمان تماس باید با ما هماهنگ بفرمائید .

نحوه گرفتن عکس لاتاری گرین کارت آمریکا
نحوه گرفتن عکس لاتاری گرین کارت آمریکا

اعلام نتایج لاتاری

نکات کراپ و تغییر سایز عکس

ثبت نام لاتاری – عکس – هزینه – شرایط عکاسی – زمان

مشخصات عکس استاندارد کلیه کشور ها – عکس استاندارد پرسنلی بیومتریک سفارت ، مهاجرت ، کشور ها

عکاسی بیومتریک گرین کارت لاتاری سفارت امریکا عکس استاندارد آتلیه ای

ثبت نام قرعه کشی گرین کارت لاتاری عکس بیومتریک پرسنلی سفارت مهاجرت آتلیه عکاسی اندیشه نو
Lottery Green Card Lottery Registration Photo Biometric Personnel Immigration Embassy Photography Atelier

شرکت کنندگان لاتاری ۲۰۲۴، برای ثبت نام در این قرعه کشی، می بایست از تاریخ آغاز آن، به سایت اصلی لاتاری، با آدرس اینترنتی dvprogram.state.gov مراجعه و با ارائه مدارک خواسته شده و تکمیل فرم های موجود در این سایت، اقدام به ثبت نام کنند. برای مشاهده اعلام نتیجه این قرعه کشی نیز، با مراجعه به سایت اصلی لاتاری، می توانند از نتایج لاتاری ۲۰۲۴، با خبر شوند.

هر ساله با برگزاری قرعه کشی لاتاری ( Lottery )، افراد زیادی از سراسر دنیا موفق به دریافت مجوز اقامت دائم در ایالات متحده آمریکا می شوند. در واقع، لاتاری فرصتی است که توسط دولت آمریکا در اختیار افراد سراسر جهان قرار داده می شود، تا با شرکت در آن، شانس خود را برای به دست آوردن گرین کارت آمریکا به صورت رایگان امتحان کنند.

شرکت کنندگان برای ثبت نام در لاتاری ۲۰۲۴​، با مراجعه به سایت اصلی ثبت نام لاتاری، به آدرس اینترنتی dvprogram.state.gov و ارائه مدارک و اطلاعات خواسته شده از طریق آن، اقدام به شرکت در این قرعه کشی کنند، همچنین، با مراجعه به همین سایت می توانند از نتایج این قرعه کشی، با خبر شوند.

۱- ✔️جهت مشاهده نتایج قرعه کشی لاتاری ۲۰۲۳ به چه سایتی می بایست مراجعه کرد؟
✔️برای مشاهده نتایج قرعه کشی لاتاری ۲۰۲۳ می بایست به سایت اصلی نتایج لاتاری به آدرس dvprogram.state.gov مراجعه کنید که در متن مقاله نیز توضیحات لازم آورده شده است.

۲- ✔️جهت ثبت نام در قرعه کشی لاتاری باید به چه سایتی مراجعه کرد؟
✔️برای ثبت نام در قرعه کشی لاتاری می توانید به آدرس سایت dvprogram.state.gov مراجعه کنید که در متن مقاله نیز توضیحات لازم آورده شده است.

۳- ✔️هزینه ثبت نام لاتاری از طریق سایت اصلی آن چه مقدار است؟
✔️هزینه ثبت نام لاتاری از طریق سایت اصلی آن رایگان می باشد که در متن مقاله نیز در رابطه با آن توضیحات لازم آورده شده است.

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۳

تکلیف برندگان لاتاری ۲۰۲۳ یا همان نتایج لاتاری ۱۴۰۰ که در مهر و آبان سال ۱۴۰۰ (اکتبر ۲۰۲۱) ثبت نام شده اند، در ماه May سال ۲۰۲۲ (۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۰) منتشر شد.

عکس استاندارد قرعه کشی گرین کارت لاتاری
اتلیه عکاسی لاتاری عکس لاتاری عکس ۵ د ۵ آمریکا استاندارد قرعه کشی گرین کارت مهاجرت امریکا

برای مشاهده جواب لاتاری ۲۰۲۳ به کد رهگیری ۱۶ رقمی (Confirmation Number)، نام خانوادگی به لاتین، و سال میلادی تولد (مطابق با مشخصات وارد شده در فرم ثبت نام لاتاری گرین کارت) نیاز است

بازیابی کانفرمیشن نامبر لاتاری

هر سال تعدادی از شرکت کنندگان لاتاری کانفرمیشن نامبر (کد رهگیری) هنگام ثبت نامشان را گم میکنند. آنها با این تصور که دیگر نمی توانند نتایج خود را چک کنند، اقدامی انجام نمی دهند. غافل از آنکه شماری از آنها برنده لاتاری شده اند و اطلاعاتی که برای اعلام نتایج به آن نیاز دارند قابل بازیابی است. در نتیجه با یک سهل انگاری کوچک شانس خود را برای گرفتن ویزا و گرین کارت آمریکا از دست می دهند.

برای بازیابی باید از آدرس ایمیلی که زمان ثبت نام استفاده کردید استفاده کنید

برندگان لاتاری ۲۰۲۳

سال گذشته از هر ۱۰۰ نفر سه نفر برنده شدند. شانس برنده شدن در برنامه لاتاری (دی وی لاتری) امسال بیش از ده برابر نسبت به سال گذشته افزایش داشت و این به دلیل عدم ثبت نام اکثریت مردم بود. علت عدم استقبال مردم، الزام داشتن پاسپورت و همچنین تصور غلط افراد مبنی بر عدم صدور ویزا برای ایرانیان در زمان ریاست جمهوری ترامپ و بسته بودن سفارت های آمریکا به علت کرونا بوده است.

لازم به ذکر است ایرانیان زیادی در دوره ریاست جمهوری ترامپ و همچنین در دوران کرونا موفق به اخذ ویزا شده اند. تنها ایرانیان و اتباع بعضی از کشورهای مسلمان دیگر در آن زمان با محدودیت مهاجرتی که مواجه بودند، که با کمک کارشناسان متخصص و آگاه در این زمینه می توانستند با فراهم سازی شرایط لازم از موانع ایجاد شده رد شوند و ویزا بگیرند.

خوشبختانه با روی کار آمدن جو بایدن و همچنین تمام شدن دوران پیک کرونا، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا شرایط را برای مهاجران و برندگان لاتاری بسیار بهتر از قبل نمود. وی در اولین روز ریاست جمهوری کلیه محدودیت های مهاجرتی ترامپ را لغو کرد و اکنون برندگان لاتاری تنها با انجام صحیح و بدون اشکال مراحل و جلب نظر آفیسر سفارت می توانند به امریکا مهاجرت کنند.

استاندارد شرایط عکس لاتاری آتلیه عکاسی

عکاسی بیومتریک گرین کارت لاتاری سفارت امریکا عکس استاندارد آتلیه ای

آتلیه عکاسی گرین کارت لاتاری و عکس پرسنلی

ثبت نام قرعه کشی گرین کارت لاتاری عکس بیومتریک پرسنلی سفارت مهاجرت آتلیه عکاسی اندیشه نو
Lottery Green Card Lottery Registration Photo Biometric Personnel Immigration Embassy Photography Atelier

💯سالانه ۳۵۰۰ ویزای مهاجرتی و گرین کارت از طریق قرعه کشی به ایرانیان اعطا میشود.

❗️ثبت نام لاتاری آغاز شد.

📌وزارت امور خارجه آمریکا رسما دستورالعمل ثبت نام لاتاری ۲۰۲۱ را اعلام کرد. امسال هم ایران جزو کشور های مجاز است

سایت لاتاری

آدرس فتو تولز های چک کردن عکس لاتاری

البته سایت اصلی فتو تولز لاتاری به آدرس زیر است که ممکن است در ساعاتی به دلیل شلوغی باز نشه یا عکس ها رو رد کنه به دلیل شلوغی و بزنه عکس شما تایید نیست ، پس در زمان های خلوت از لینک زیر استفاده کنید یا از لینک بالا کمک بگیرید برای چک کردن عکس لاتاری

فتو تولز چک کردن عکس لاتاری

البته این برنامه ها به شکل پارامتر های ضعیفی عکس رو چک میکنند و در مرحله بررسی عکس در سایت لاتاری ، هوش مصنوعی پارامتر های بیشتری را بررسی میکند و ممکن است عکس شما که در این فتو تولز ها تایید میشود ، توسط هوش مصنوعی رد مورد قبول نباشد یا به عکس

در زمان ثبت نام هیچ پیامی بابت عکس به شما داده نمیشود که شما پارامتر ها را رعایت کردین در عکس یا خیر ، فقط در زمان ثبت نام توسط هوش مصنوعی در قرعه کشی شرکت داده نمیشود و متاسفانه دلیل رد خیلی ها ، عکس غیر استاندارد لاتاری انها است و اصلا در قرعه کشی شرکت داده نمیشوند

در پایان قرعه کشی هم فقط هر کس میتونه کد خودش رو وارد کنه و ببینه قبول شده یا خیر و نمیگه که برای عکس یا نقص پرونده بوده یا در قرعه کشی برنده نشده بوده !

پس عکس خوب در آتلیه تخصصی تهیه کنید …

برای ثبت نام در لاتاری هم از لینک زیر استفاده کنید

لینک آدرس سایت ثبت نام لاتاری

عکاسی قرعه کشی گرین کارت لاتاری

در این مقاله یکی از مهمترین پیش نیاز های ثبت نام لاتاری ( تقاضای شرکت در برنامه لاتاری ویزای دایورسیتی) یعنی عکس لاتاری را مورد بحث قرار میدهیم. این مبحث برای برندگان لاتاری و همچنین متقاضیان شرکت در قرعه کشی بسیار با اهمیت بوده و به تفصیل بحث خواهد شد. عکس یکی از پارامتر های مهم در ثبت نام اولیه لاتاری می باشد.

چنانچه عکس شما از استاندارد های لازم برخوردار نباشد هیچ اخطاری از سایت دریافت نحواهید کرد و عکس شما آپلود خواهد شد ولی از قرعه کشی لاتاری آمریکا کنار گذاشته خواهید شد و شانس خود برای برنده شدن در لاتاری را از دست خواهید داد و دیگر قادر به ویرایش این فرم نخواهید بود .

یکی از مهم ترین مواردی که باید در تکمیل فرم ثبت نام لاتاری آمریکا رعایت کنید، آپلود عکس پرسنلی مناسب در فرم لاتاری است.

چنانچه عکس شما شرایط عکس لاتاری را نداشته باشد، در هنگام ثبت نام هیچ اخطار یا خطایی دریافت نخواهید کرد، اما از قرعه کشی لاتاری آمریکا کنار گذاشته خواهید شد و شانس خود برای برنده شدن در لاتاری را از دست خواهید داد.

در این مقاله ابتدا درباره این توضیح می‌دهیم که عکس لاتاری چیست؟

و سپس توضیحات کاملی درباره شرایط عکس لاتاری ارائه می‌دهیم. برای آنکه فهم شرایط عکس لاتاری آسان‌تر شود، در این مطلب از نمونه عکس های لاتاری بسیار زیادی استفاده شده است که با دیدن این تصاویر به خوبی می‌توانید متوجه تفاوت نمونه عکس‌ های صحیح لاتاری و نمونه عکس های نامناسب لاتاری شوید.

در انتهای مقاله نیز به این موضوع می‌پردازیم که عکس لاتاری با حجاب امکان‌پذیر است یا خیر و ضمن معرفی عکاسی معتبر برای عکس لاتاری، قیمت عکس لاتاری را نیز بیان می‌کنیم. برای کسانی هم که علاقه دارند که خودشان عکس لاتاری در منزل بگیرند، شیوه گرفتن عکس لاتاری با موبایل و نحوه امتحان آن با سایت تایید عکس لاتاری را توضیح خواهیم داد. بنابراین توصیه می‌کنیم که حتما تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

میدونید که عکس لاتاری یکی از مهمترین پارامتر های قبولی در ثبت نام قرعه کشی گرین کارت لاتاری آمریکا است ؟

حالا شما چنین چیز مهمی رو میسپارید به یک دفتر مهاجرتی یا آتلیه عکاسی غیر متخصص ؟

به نظرتون هر کسی میتونه عکاس عکس لاتاری شما باشد ؟

عکس ثبت نام قرعه کشی گرین کارت لاتاری
اتلیه عکاسی لاتاری عکس لاتاری عکس ۵ د ۵ آمریکا استاندارد قرعه کشی گرین کارت مهاجرت امریکا

عکس لاتاری
عکس لاتاری دارای ۲۵ شرط هستش که اگر نداشته باشه عکس شما مورد تایید هوش مصنوعی نخواهد بود و متاسفانه در ابتدای ثبت نام هم شما متوجه نمیشوید که عکس شما استاندارد هست و مورد تایید هست یا خیر !عکس لاتاری

پیشنهاد میکنیم مقاله ما در لینک زیر رو مشاهده کنید تا با این شرایط عکس لاتاری آشنا بشین

نمونه عکس مناسب ثبت نام لاتاری
نمونه عکس مناسب ثبت نام لاتاری

۲۵ شرطی که عکس لاتاری باید داشته باشد

بسیاری از شما در رابطه با استاندارد های عکس لاتاری از ما سئوال های متعددی میکنید که ما سعی کردیم در سایت خود ، تمامی پرسش های شما را در مقالات متعدد پاسخگو باشیم و میتوان گفت که کمتر سایتی هست که چنین مقالات تخصصی و کاملی را در خود داشته باشد

اطلاعات بیشتر در رابطه با عکس لاتاری

لاتاری گرین کارت – Lottery Green Card

برای دریافت وقت نیز از طریق پیام در تلگرام با واتس اپ اقدام کنید


روز و حدود ساعت مد نظر خود را بفرمائید ، در صورت آزاد بودن به شما در نزدیکی آن زمان وقت داده میشود
قبل مراجعه تمامی شرایط لباس و پوشش و … را مطالعه کنید که برای سفارت ها و لاتاری به طور مشترک است
دقت کنید که در صورت قبولی در لاتاری ، همان عکس روی پرونده شما کار خواهد شد ، بنابراین رو پوشش و چهره خود دقت لازم را داشته باشید

US Lottery Green Card Registration and Lottery Time

چقدر زمان میبره عکس لاتاری اماده بشه ؟

برای عکس های لاتاری یک تا چند ساعت بعد عکس به شکل فایل برای شما ارسال میشود و نیاز به چاپ ندارد

نحوه ثبت نام رایگان در قرعه کشی گرین کارت لاتاری و عکاسی استاندارد آتلیه ای

شما در این ویدئو از دقیقه ۱۰ به بعد میتوانید تمام نکات ثبت نام لاتاری را مشاهده کنید و از ابتدای آن نیز توضیحات در رابطه با تنظیمات دقیقی که ما روی عکس انجام میدهیم مشاهده کنید

در این ویدئو میخواهیم از صفر تا صد تمام سئوال های شما در رابطه با شرایط عکس لاتاری و نحوه کراپ عکس در فتوشاپ و چک کردن عکس برای استاندارد بودن عکس بیومتریک پرسنلی گرفته شده رو به شما آموزش بدهیم

همچنین تمام شرایط برای ثبت نام و مدارک مورد نیاز رو به شما توضیح دهیم

ثبت نام رایگان در قرعه کشی گرین کارت لاتاری

نمونه عکس عکاسی لاتاری
نمونه عکس عکاسی لاتاری

شرایط کلی برای فردی که میخواهد از او عکاسی لاتاری شود

برای عکس های ویزامتریک و بیومتریک و سفارت و مهاجرت و پاسپورت و لاتاری این شرایط عمومیت دارد

  • لباس خیلی روشن یا سفید نباشه
  • مکاپ و آرایش شدید نباشه برای خانم
  • زیور آلات نداشته باشید
  • در حد امکان لبلس رسمی باشه
  • موها ساده و برای خانم ها بهتر است از پشت بسته باشد تا گردی صورت به درستی ثبت شود

کروکی و موقعیت دقیق آتلیه عکاسی اندیشه نو

آتلیه عکاسی اندیشه روی اپ مسیر یاب waze

آتلیه عکاسی اندیشه روی نقشه گوگل

DV - Lottery -Specs4 - 571x457 photography
استاندارد و توضیحات عکس لاتاری و مهاجرت آمریکا و گرین کارت

آیا شما عکس لاتاری گرفته شده در آتلیه دیگر یا شهر دیگر یا توسط خود ما رو هم میتوانید کراپ کنید و استاندارد کنید ؟

⭕️ باید مطالب و توضیحات ما رو ببینید و دقیق از عکاسی بخواهید چنین مواردی رو انجام دهد و عکس رو ارسال کنید

توی آتلیه ما با نور طبق استاندارد سایت لاتاری موقع عکاسی پشت رو به همراه پرده سفید یک دستی که هست و نوری که بهش داده میشه سفید یک دست ثبت میکنیم و به هیچ عنوان فتوشاپ نمیکنیم پشت رو

اما عکاسان و دفاتر مهاجرتی متاسفاته با فتوشاپ این کار رو میکنند که باعث رد شدن عکس ها میشه

در این صفحه توضیحات دادیم و نمونه عکس هم قرار دادیم که در هنگام عکاسی باید عکس به درستی بدون سایه در پشت و بدون سایه در صورت ثبت بشه

آنچه باید در مورد لاتاری بدانید

عکس لاتاری – اتلیه عکاسی لاتاری – ثبت نام گرین کارت آمریکا

عکس شما برای لاتاری یا سفارت باید بدون رتوش و بدون تغییرات در چهره شما باشد و همچنین باید عکس به روز تهیه شده باشد ، بخصوص برای ثبت نام در سفارت ها یا سایت لاتاری ، یکی از معیار های مورد بررسی تاریخ فایل عکس میباشد

همه توضیحات در بالا برای شما ارسال شده است ، مطالعه بفرمائید ، هیچ پرسشی بدون پاسخ برایتان نخواهد ماند

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴ امریکا (لاتاری سال ۱۴۰۱)

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴ آمریکا از اوایل اکتبر ۲۰۲۲ ( اواسط مهرماه ۱۴۰۱) شروع خواهد شد و مهلت ثبت نام در لاتاری ۲۰۲۴ آمریکا تا اوایل نوامبر ۲۰۲۲ ( اواسط آبان ۱۴۰۱ ) خواهد بود.

معمولا سالی که در انتهای نام برنامه های لاتاری آمریکا ذکر می‌شود، نشانگر زمان بسته شدن پرونده آن برنامه است. به طور مثال، تاریخ ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴ آمریکا در سال ۲۰۲۲ است، تاریخ اعلام نتیجه لاتاری ۲۰۲۴ آمریکا در سال ۲۰۲۳ است و تاریخ پایان رسیدگی به پرونده برندگان لاتاری ۲۰۲۴ آمریکا در سی ام سپتامبر ۲۰۲۴ است.

عکس های گرفته شده در بازه تا ۲ ماه قبل از تاریخ ثبت نام نیز قابل قبول برای ثبت نام است .