مهندس سید نیما نصیری نائینی
عکاس و مهندس سید نیما نصیری نائینی

اعضا گروه هنری و خدماتی اندیشه نو ، با مدیریت مهندس سید نیما نصیری نائینی ، عضو رسمی فیاپ ( فدراسیون بین المللی هنر عکاسی ) شدند

صفحه رسمی پرفایل عضویت جناب آقای سید نیما نصیری نائینی در فیاپ

کارت عضویت فیاپ عکاس مهندس سید نیما نصیری نائینی
کارت عضویت فدراسیون بین المللی هنر عکاسی فیاپ – موسسه فرهنگی هنری خانه هنر خیام – مهندس سید نیما نصیری نائینی – کارت عکاسی و عکاس
فدراسیون بین المللی هنر عکاسی - فیاب

focusteam photographer

عضویت بصورت سالانه است .

فدراسیون بین المللی هنر عکاسی - فیاب

focusteam photographer

فیاپ ، فدراسیون بین المللی هنر عکاسی

مزایای عضویت در فیاپ چیست ؟
با پرداخت حق عضویت، به مدت یک سال عضو فیاپ می شوید . ( از تاریخ واریز حق عضویت )
با عضویت در فیاپ ، بصورت اتومات ، جزو اعضای سطح B ( اعضای اصلی ) فوکوس ( به عنوان نمایندگی فیاپ در ایران ) نیز شده و برای آن سال کارت عضویت فوکوس را نیز دریافت می کنید .
• اگر عضو فیاپ باشید ، می توایند کارت عضویت فیاپ را نیز دریافت کنید . دریافت کارت عضویت فیاپ اختیاری است. هزینه صدور کارت فیاپ ( شصت یورو ) را فقط یکبار پرداخت می کنید ، و تنها کافی است تا هرسال حق عضویت سالانه خود را پرداخت کنید تا عضو فیاپ باقی بمانید .
• اگر مایل به دریافت کارت عضویت فیاپ نیستید، می توانید از همان کارت عضویت فوکوس استفاده کنید . در کارت عضویت فوکوس ، به دو زبان فارسی و انگلیسی ، به عضویت شما در فیاپ اشاره شده است .
دریافت القاب فیاپ . تنها دارندگان کارت عضویت فیاپ می توانند برای دریافت القاب فیاپ اقدام کنند . برای دریافت القاب و کارت عضویت فیاپ می توان همزمان اقدام کرد . (برای اطلاع از القاب فیاپ به این لینک مراجعه کنید .
بر اساس تفاهمنامه ده ساله امضا شده بین فوکوس و انتشارات آبان ، ازین پس تمامی اعضای فوکوس و فیاپ ( اعضای سطح A و B که عضویت آنها دارای اعتبار است ) می توانند با ارائه کارت عضویت فوکوس که دارای اعتبار است از تمامی کتاب های این انتشارات با ۲۵% تخفیف خریداری نمیاند . انتشارات آبان بزرگترین انتشارات و پخش کتاب های هنری و عکاسی است که بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب مرتبط با عکاسی دارد . ( اطلاعات تکمیلی بزودی در سایت فوکوس )
آدرس انتشارات آبان : تهران ، خیابان انقلاب . خیابان فخر رازی . کوی فاتحی داریان . پلاک ۲

دریافت مشاوره , برای انتخاب عکس جهت ارسال به جشنواره های خارجی-برای مراجعه به آخرین فراخوان مشاوره انتخاب عکس که بصورت فصلی منتشر می شود کلیک کنید .
بهره مندی از تخفیف برای ورک شاپ ها و دوره های آموزشی فوکوس معرفی اعضا در سایت ایران فیاپ ( فوکوس ) . در بخش اعضای فیاپ در سایت ، اسم ، عکس پرسنلی و بیوگرافی اعضای فیاپ درج می شود . ( بزودی )
دریافت خلاصه فراخوان های جشنواره های بین المللی از راه ایمیل قابلیت دریافت فایل اکسل نتایج کاربر در جشنواره های خارجی . این فایل شامل تمامی اطلاعات مربوط به جشنواره ، کشور ، شماره پاتروناژ ، عنوان عکس های راه یافته ، جوایز کسب شده و … است . یعنی بصورت آنلاین می توانید رزومه موفقیت های بین المللی خود را از سایت دریافت کنید . ( بزودی )
امکان شرکت در نمایشگاه های گروهی فوکوس در خارج از ایران .
این نمایشگاه ها بصورت فصلی و در کشورهای مختلف برگزار می شود . تمامی شرکت کنندگان گواهی شرکت از گالری مربوطه در خارج دریافت می کنند . برخی از نمایشگاه ها مخصوص تمامی اعضای فیاپ ( اعضای سطح B ) بوده و برخی با توجه به محدودیت فضا تنها مخصوص اعضای فعال ( اعضای سطح A ) است .
امکان شرکت در نمایشگاه های گروهی فوکوس در داخل ایران دریافت لوح تقدیر رنگی برای جوایز کسب شده در جشنواره های خارجی .
هریک از اعضای فیاپ که توسط کلوپ عکس فوکوس در جشنواره های خارجی شرکت کرده و موفق به کسب جایزه شوند ، لوح تقدیر از نماینده فیاپ دریافت خواهند کرد .
امکان شرکت در جشنواره های خارجی به عنوان “عضو مشورتی”
اعضای فیاپ می توانند نمونه عکس های خود را برای نمایندگی فیاپ در ایران ارسال کنند و برای هر جشنواره ای که مایل به شرکت هستند ، در سایت ثبت درخواست کنند . عکس های آنها توسط علی سامعی ؛ نماینده فیاپ در ایران ؛ انتخاب شده و برای شرکت در جشنواره مربوطه ارسال خواهد شد . به این دسته از اعضا “عضو مشورتی” گفته می شود . این مشاوره انتخاب آثار برای اعضای فیاپ رایگان است .
دریافت اخبار عکاسی ایران و جهان از راه پیامک و ایمیل
معرفی علاقمندان به عضویت در انجمن عکاسی آمریکا , PSA , به این انجمن جهت عضویت
پوشش اخبار موفقیت های اعضا در سایت فوکوس
ارسال اخبار موفقیت ها و نمایشگاه های اعضا برای رسانه های مختلف و خبرگزاری ها
امکان شرکت در جشنواره های خارجی از طریق فوکوس