Address and phone number of Tehran Photographers and Videographers Union

آدرس و شماره تلفن تماس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران – جواز عکاسی

آدرس و شماره تلفن تماس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران و راه های دریافت پروانه کسب و مجوز فیلمبرداری و عکاسی و جواز کسب از سامانه صدور مجوز ها

ما در طول روز تماس های زیادی از مخاطب های سایت خود داریم که حال به دلیل مشکلاتی که با برخی عکاسان دارند یا چک کردن جواز فرد و یا درخواست دریافت مجوز دنبال اسم و آدرس و مشخصات اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران هستند .

متاسفانه حدود ۲ سال است که تنها راه ارتباطی با این اتحادیه از طریق فضای مجازی که وب سایت آن بود از کار افتاده و با پیگیری ها از هیئت مدیره این اتحادیه نیز نتیجه ای حاصل نشده است .

لذا در این صفحه به جهت اطلاع افراد در جستجو در رابطه با اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران ، مشخصات تماس و آدرس این اتحادیه را درج میکنیم .

آدرس و شماره تلفن تماس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران و موقعیت آن روی گوگل مپ
آدرس و شماره تلفن تماس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران و موقعیت آن روی گوگل مپ

هر آنچه باید در رابطه با کسب و کار قانونی عکاسی و شغل آتلیه عکاسی بدانید

در این مقاله میخوانید …

🔵 آدرس و شماره تلفن تماس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران ؟
🔵 صنف چیست ؟
🔵 اتحادیه صنفی چیست ؟
🔵 وظایف و اختیارات اتحادیه صنفی چیست ؟
🔵 راه های صدور و دریافت پروانه کسب عکاسی ؟
🔵 روش درخواست صدور مجوز ها و دریافت پروانه کسب ؟
🔵 آدرس درگاه ملی صدور آنلاین مجوزهای کشور ؟
🔵 نرخ خدمات عکس و عکاسی پرسنلی در ایران از طرف اتحادیه عکاسان و قیمت عکاسی در انجمن های صنفی عکاسی خبری و تبلیغاتی و … ؟
🔵 مشکلات با عکاسان یا با مشتری – شکایت از عکاس و فیلمبردار یا متقاضی – شکایت به اتحادیه عکاسان و مراجع قانونی ؟
🔵 تاریخچه و درباره اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران ؟
🔵 نمونه جواز کسب و کارت فیلمبرداری و عکاسی اتحادیه عکاسان و شرایط دریافت آن ؟
🔵 دستورالعمل برگزاری امتحانات فنی اتحادیه عکاسان و تصویربرداران تهران ؟
🔵 عکاسی پلیس +۱۰ پیشخوان دولت و تالار های عروسی – آینده تاریک شغل عکاسی و درآمد عکاسان مجاز ؟
🔵 وب سایت های مرتبط به صنف عکاسان و فیلمبرداران تهران ؟

اگر دنبال آشنایی با مفاهیم اتحادیه ، صنف و نحوه دریافت مجوز و پروانه کسب و یا طرح شکایت از یک عکاس هستید ، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید .

باید توجه کنید که هر شهر در هر استان دارای اتحادیه خود است ، برای مثال در استان تهران ، اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران برای مرکز شهر تهران بزرگ است و منطقه شمیرانات ، شهر ری ، ورامین ، پردیس ، اسلام شهر ، رودهن ، بومهن و … دارای اتحادیه های جداگانه ای هستند و امروز هر منطقه مربوط به اتحادیه همان منطقه است .

اما اتحادیه عکاسان تهران واقع در مرکز شهر تهران است که ساختمان این اتحادیه با ۲ طبقه بنا به نام صنف عکاسان تهران است و مالکیت صد در صد در آن وجود دارد .

سند ملکی مالکیت اعضا اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران
سند ملکی مالکیت اعضا اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران – اتحادیه به نام صنف و اعضا این صنف و شش دانگ میباشد

البته ساختمان دیگری نیز در خیابان آزادی به نام تعاونی اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران بود که متاسفانه با خودخواهی برخی افراد به ظاهر پیشکسوت در صنف و بی توجه به تاریخی بودن و اهمیت آن ساختمان ، آن را فروختند در سال های اخیر و در حال حاضر فقط یک ساختمان به نام اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران وجود دارد .

آدرس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران در سال ۱۴۰۲ :

آدرس اتحادیه صنف عکاسان وفیلمبرداران : خیابان اسکندر شمالی ، خیابان شهید غلامرضا طوسی ، شماره ۱۱۴

موقعیت و لوکیشن اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران روی گوگل مپ ( برای مشاهده روی لینک آبی کلیک کنید )

تلفن تماس اتحادیه صنف عکاسان و فیلمبرداران تهران : ۰۲۱۶۶۹۲۱۱۴۱۰۲۱۶۶۴۲۶۰۴۶

لازم به ذکر است که به طور قالب در فصل های سرد سال اتحادیه باید ۷:۳۰ صبح تا ۱۴ ظهر باز بوده و به شما خدمت رسانی کند ، اما در برخی فصول با بخش نامه اتاق اصناف و دولت ، ساعات کاری اتحادیه ممکن است دچار تغییری شود و از ۷:۳۰ صبح تا ساعت ۱۳:۳۰ باشد .

همچنین اتحادیه ها و اتاق های اصناف در حال حاضر روز های پنجشنبه تعطیل هستند و با تعطیلی روز های جمعه عملا ۲ روز در هفته فعالیتی ندارند و اگر دولت و مجلس روز دیگری نیز به تعطیلی در هفته اضافه کند ، برای مثال روز شنبه ، عملا ۳ روز اتحادیه ها و اتاق ها غیر فعال و تعطیل خواهند بود در هفته و باید دید قوانین به چه شکلی در آینده مصوب و اطلاع رسانی خواهد شد ، اما در حال در تیر ماه ۱۴۰۲ ، از روز شنبه تا چهار شنبه ، یعنی ۵ روز هفته و در هر روز حدود ۵.۵ تا ۶ ساعت فعالیت وجود دارد که در هفته حدود ۲۷.۵ تا ۳۰ ساعت فعالیت میشود که این برای مدیریت یک صنف تولیدی خدماتی با اعضا زیاد ، آن هم در پایتخت ایران ، یعنی تهران و در کلان شهر تهران بسیار کم میباشد ، بخصوص که خدمات آنلاین و پشتیبانی نیز در طول ۲۴ ساعت وجود ندارد و عملا سایت این اتحادیه غیر فعال و از دسترس خارج شده است .

مطمئناً تابه‌حال واژه‌های اتحادیه و صنف بارها به گوشتان خورده است ، اما شاید ندانید که معنای این دو واژه با هم متفاوت بوده و احتمالاً ندانید وظایفشان چیست . در این مطلب به تعریف صنف و اتحادیه می‌پردازیم و خواهیم گفت که اتحادیه‌های صنفی چه وظایف و اختیاراتی دارند .

صنف چیست ؟

صنف انجمنی است که شامل گروهی از افرادِ هم‌رشته است ؛ در واقع افراد فعال در یک حرفه گرد هم می‌آیند و صنف را تشکیل می‌دهند . به افرادی که در یک حرفه و صنف مشترک فعالیت دارند و شغل آنان از یک نوع است ، افراد صنفی گفته می‌شود .

اتحادیه صنفی چیست ؟
اتحادیه با حضور افراد فعال در یک صنف یا چند صنف مشابه شکل می‌گیرد . در واقع گاهی اوقات اصناف مرتبط با یکدیگر ، زیرمجموعه یک اتحادیه قرار می‌گیرند . هدف از شکل‌گیری اتحادیه‌های صنفی ، حمایت از حقوق صنف یا اصناف زیرمجموعه آن اتحادیه است . لازم به ذکر است اتحادیه اصناف در هر شهر به صورت جداگانه فعالیت می‌کند ؛ برای مثال در حوزه پوشاک «اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران»، «اتحادیه صنف خیاطان مردانه و تولیدکنندگان پوشاک مشهد مقدس» و به همین ترتیب در هر شهر اتحادیه‌ای مختص همان شهر تشکیل شده و فعالیت می‌کند .

اتحادیه صنفی ، از افراد خوش‌نام و شناخته‌شده اصناف موردنظر تشکیل می‌شود . اتحادیه‌های صنفی اهداف متفاوتی را دنبال می‌کنند . یکی از مهم‌ترین اهداف اتحادیه صنفی ، ایجاد همکاری بین فعالان آن صنف و حمایت از حقوق افرادی است که در آن صنف مشغول به فعالیت هستند ؛ برای مثال ممکن است اتحادیه برای بیمه شدن افراد شاغل در آن صنف تلاش کند یا به دنبال وضع قوانینی برای بهبود شرایط اجتماعی افراد تحت پوشش اتحادیه باشند .

از دیگر مسئولیت‌هایی که برعهده اتحادیه‌ها است ، می‌توان به فعالیت در جهت افزایش کیفیت محصولات و خدمات و بهبود خدمت‌دهی به مصرف‌کنندگان اشاره کرد .

بازرسان اتحادیه هر صنف ، باید تخصص کافی در صنف مربوطه را داشته باشند .

وظایف و اختیارات اتحادیه صنفی چیست ؟
در «قانون نظام صنفی کشور» هر کدام از بخش‌های نظام صنفی از جمله نظام صنفی ، فرد صنفی ، واحد صنفی ، صنف ، پروانه کسب ، پروانه تخصصی و فنی ، اتحادیه ، مجمع امور صنفی ، شورای اصناف کشور ، کمیسیون نظارت و هیأت عالی نظارت به‌طور دقیق تعریف شده و همچنین وظایف اتحادیه‌های صنفی به‌طور کامل بیان شده است. در ادامه قصد داریم بخشی از وظایف و اختیارات اتحادیه‌های صنفی را شرح دهیم :

صدور پروانه کسب
افراد صنفی باید قبل از راه‌اندازی کسب و کار و تأسیس هر نوع واحد صنفی، اقدام به اخذ پروانه کسب کنند . انجام امور مربوط به صدور پروانه کسب ، برعهده اتحادیه است . به این صورت که اتحادیه صنفی باید استعلام‌های لازم برای صدور پروانه کسب را از شهرداری ، سازمان‌های مرتبط با ترافیک ، بیمه ، مالیات ، عوارض و سایر ارگان‌های مرتبط تهیه کرده و پس از آن پروانه کسب را صادر کند . تمام سازمان‌های نام‌برده به مدت پانزده روز ( در قانون جدید صدور آنلاین مجوز ها ۲ روز ) برای اعلام نظر خود فرصت دارند . در صورتی که طی این مدت ، این سازمان‌ها نظر خود را به اتحادیه اعلام نکنند ، عدم پاسخ‌دهی آنها به منزله پاسخ مثبت به حساب می‌آید و اتحادیه می‌تواند برای صدور پروانه کسب اقدام کند .

نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی
اتحادیه صنفی باید کمیسیون‌هایی را جهت رسیدگی به شکایات ، حل اختلافات ، بازرسی واحدهای صنفی ، فنی و آموزشی تشکیل دهد و بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی عضو خود نظارت کند . از طرفی اتحادیه‌های صنفی وظیفه دارند شکایات و گزارشاتی را از که سمت مصرف‌کنندگان و بازرسان دریافت شده است ، ظرف مدت ده روز بررسی کنند .

تعطیل کردن واحدهای صنفی متخلف
مطابق قانون نظام صنفی کشور ، اتحادیه‌های صنفی می‌توانند پلمپ و تعطیلی واحدهای صنفی که بدون دریافت پروانه کسب مشغول فعالیت هستند را از نیروی انتظامی درخواست کنند .

همچنین اتحادیه صنفی اجازه دارد که آن دسته از واحدهای صنفی را که بدون مجوز اتحادیه تغییر شغل داده‌اند ، تعطیل کند .

در ماده ۳۰ قانون نظام صنفی کشور ، وظایف و اختیارات اتحادیه‌ها به‌طور کامل شرح داده شده که می‌توانید به وب‌سایت مجلس و لینک مربوط به این قوانین رفته و یا در انتهای این مقاله این قوانین را مطالعه کنید .

لیست اتحادیه‌های کشور
لیست اتحادیه‌های کشور، در وب‌سایت «مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران» درج شده است . از آنجا که تعداد اتحادیه‌های موجود در این لیست بسیار زیاد بوده و این لیست دارای ۶۹۵۰ رکورد است ، نمیتوانیم به همه اتحادیه‌ها اشاره می‌کنیم . برای دسترسی به لیست کامل ، از وبسایت « مرکز اطلاعات اصناف و مشاغل ایران » وب سایت دبیرخانه هیت عالی نظارت __ مرکز امور اصناف و بازرگانان دیدن کنید .

درخواست صدور مجوز ها و دریافت پروانه کسب

امروزه صدور مجوز های قانونی برای اکثر صنوف در ۲ تا ۵ روز کاری پس از اعلام درخواست رسمی متقاضی در سامانه صدور مجوز ها به طور آنلاین و اینترنتی انجام میشود و اگر دستگاهی پاسخ استعلامی را ندهد یا اتحادیه ای اقدام به صدور مجوز بر طبق چهار چوب های این سایت نکند ، در صورتی که متقاضی همه شرایط دریافت جواز کسب را داشته باشد ، خود سامانه راسا اقدام به صدور مجوز میکند و دیگر نیاز به مراجعه به اتحادیه ای نیست و پروانه کسب صادره مجازی در این سامانه کاملا قانونی و قابل استعلام آنلاین بوده و نیازی به پروانه کسب فیزیکی از طرف اتحادیه نیست و این امر باعث جلوگیری از بسیاری از فساد ها و انحصار ها و امضا های طلایی برخی رئسا و هیئت مدیره ها در صدور مجوز ها و افزایش سرعت دریافت پروانه کسب به شکل ثبت محور شده است و از اقدامات خوب دولت و مجلس در مورد اصناف و حمایت از کسب و کار ها میباشد و بخصوص اینکه کسب و کار های خانگی را نیز در بر گرفته و آنها را شناسنامه دار و معتبر و مجوز دار کرده است .

درگاه ملی صدور مجوزهای کشور - دریافت پروانه کسب و کار قانونی در ایران
درگاه ملی صدور مجوزهای کشور – دریافت پروانه کسب و کار قانونی در ایران – روش دریافت مجوز عکاسی راه گرفتن پروانه کسب عکاس به طور آنلاین و سریع و ارزان

روش درخواست مجوز عکاسی یا پروانه کسب عکاس یا جواز کسب عکاسی و فیلمبرداری و سایر شغل ها :

درگاه ملی مجوزهای کشور ( برای مشاهده روی لینک آبی کلیک کنید )

متقاضیان گرامی با توجه به اینکه از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ از این درگاه ( درگاه ملی مجوزهای کشور ) خدمتی ارائه نمی شود ، جهت اطلاع از آخرین وضعیت درخواست خود به سامانه جدید مجوز اصناف به آدرس novin.iranianasnaf.ir مراجعه نمایید و برای ثبت درخواست جدید از طریق درگاه ملی مجوزها به mojavez.ir اقدام نمایید .

درگاه ملی مجوزهای کشور ( برای مشاهده روی لینک آبی کلیک کنید )

سامانه نوین اصناف ( برای مشاهده روی لینک آبی کلیک کنید )

در صورت تمایل میتوانید به اتحادیه هم مراجعه و بدون پرداخت هزینه ای نسخه فیزیکی مجوز خود را نیز دریافت کنید .

جواز کسب عکاس و پروانه اتلیه عکاسی اندیشه نو در شرق تهران
جواز کسب عکاس و پروانه اتلیه عکاسی اندیشه نو در شرق تهران خیابان دماوند

شما میتوانید دیگر مقالات مفید مرتبط ما رو نیز در لینک های زیر مشاهده کنید

نرخ خدمات عکس و عکاسی پرسنلی در ایران از طرف اتحادیه عکاسان ( برای مشاهده روی لینک آبی کلیک کنید )

مشکلات با عکاسان یا با مشتری – شکایت از عکاس و فیلمبردار یا متقاضی – شکایت به اتحادیه عکاسان و مراجع قانونی ( برای مشاهده روی لینک آبی کلیک کنید )

وب سایت رسمی اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران و معرفی هیئت مدیره ( برای مشاهده روی لینک آبی کلیک کنید )

تاریخچه و درباره اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران ( برای مشاهده روی لینک آبی کلیک کنید )

نمونه جواز کسب و کارت فیلمبرداری و عکاسی اتحادیه عکاسان و شرایط دریافت آن ( برای مشاهده روی لینک آبی کلیک کنید )

دستورالعمل برگزاری امتحانات فنی اتحادیه عکاسان و تصویربرداران تهران ( برای مشاهده روی لینک آبی کلیک کنید )

عکاسی پلیس +۱۰ پیشخوان دولت و تالار های عروسی – آینده تاریک شغل عکاسی و درآمد عکاسان مجاز ( برای مشاهده روی لینک آبی کلیک کنید )

وب سایت های مرتبط به صنف عکاسان و فیلمبرداران تهران ( برای مشاهده روی لینک آبی کلیک کنید )

ماده ۳۰ قانون نظام صنفی کشور

وظایف و اختیارات اتحادیه‌ ها عبارت است از :

الف (اصلاحی ۱۳۹۲/۰۶/۱۲)- ارائه پیشنهاد برای تهیه، تنظیم یا تغییر ضوابط صدور پروانه کسب و انواع ‌پروانه‌ های لازم برای مشاغل، به اتاق اصناف شهرستان.

ب – اجرای مصوبات و بخشنامه‌ های هیأت عالی نظارت و کمیسیون نظارت که ‌در چارچوب این قانون به اتحادیه‌ ها ابلاغ می ‌گردد.

تبصره (اصلاحی ۱۳۹۲/۰۶/۱۲)- اتاق اصناف شهرستان موظف است مصوبات و بخشنامه‌ های هیأت عالی‌ نظارت و کمیسیون نظارت را ظرف پنج روز از تاریخ دریافت به اتحادیه‌ ها ابلاغ کند. پس از‌ انقضای این مهلت، دبیرخانه هیأت عالی نظارت و کمیسیون نظارت می‌ توانند بی ‌واسطه مصوبات و بخشنامه‌ های خود را به اتحادیه‌ ها برای اجرا ابلاغ کنند.

ج (اصلاحی ۱۳۹۲/۰۶/۱۲)- ارائه پیشنهاد درباره امور اصناف به اتاق اصناف شهرستان.

د – صدور پروانه کسب با دریافت تقاضا و مدارک متقاضیان با رعایت قوانین و ‌مقررات مربوط.

ه(اصلاحی ۱۳۹۲/۰۶/۱۲)- – ابطال پروانه کسب و تعطیل محل کسب طبق مقررات این قانون و اعلام آن به‌ کمیسیون نظارت و جلوگیری از ادامه فعالیت واحدهای صنفی که بدون پروانه کسب دایر‌ می‌ شوند (مطابق ماده ۲۷ این قانون) یا پروانه آنها به عللی باطل می‌ گردد.

و (اصلاحی ۱۳۹۲/۰۶/۱۲)- تنظیم بودجه سال بعد و تسلیم آن تا آخر دی ماه هر سال به اتاق اصناف شهرستان ‌جهت رسیدگی و تصویب.

ز (اصلاحی ۱۳۹۲/۰۶/۱۲)- تنظیم ترازنامه سالانه و تسلیم آن تا پایان خردادماه هر سال به اتاق اصناف شهرستان برای رسیدگی و تصویب.

ح – ایجاد تسهیلات لازم برای آموزشهای مورد نیاز افراد صنفی به طور مستقل یا با‌ کمک سازمانهای دولتی یا غیردولتی.

ط – تشکیل کمیسیونهای رسیدگی به شکایات، حل اختلاف، بازرسی واحدهای ‌صنفی، فنی و آموزشی و کمیسیونهای دیگر مصوب هیأت عالی نظارت.

تبصره ۱ (اصلاحی ۱۳۹۲/۰۶/۱۲)- اعضای کمیسیونهای مذکور بین سه تا پنج نفرند که از میان اعضای‌ دارای پروانه کسب به پیشنهاد اتحادیه و تصویب اتاق اصناف شهرستان ذی‌ ربط تعیین‌ می‌ شوند.

تبصره ۲ (اصلاحی ۱۳۹۰/۰۴/۰۸)- آئین‌ نامه اجرایی این بند توسط دبیرخانه هیأت عالی نظارت و اتاق های اصناف مراکز استانها تهیه و به تصویب وزیر صنعت، مع-دن و تجارت خواهد رسید.

تبصره ۳ (اصلاحی ۱۳۹۲/۰۶/۱۲)- در صورت بروز اختلاف صنفی بین افراد صنفی و اتحادیه، مراتب به‌ اتاق اصناف شهرستان جهت رسیدگی و صدور رأی ارجاع می‌ شود. طرف معترض نسبت به ‌رأی صادر شده می‌ تواند ظرف بیست روز اعتراض خود را به کمیسیون نظارت تسلیم ‌دارد. نظر کمیسیون نظارت قطعی و لازم‌ الاجراء خواهد بود. در صورت اعتراض هر یک از‌ طرفین می‌ توانند به مراجع ذی‌ صلاح قضایی مراجعه کنند.

ی – وصول مالیات، عوارض و هزینه خدمات به نمایندگی از طرف وزارتخانه‌ ها،‌ شهرداریها و سازمانهای وابسته به دولت.

ک – هماهنگی با شهرداری و شورای شهر به منظور ایجاد شهرکهای صنفی و تمرکز ‌تدریجی کالاها و معاملات عمده فروشی در میادین و مراکز معین شهری متناسب با‌ احتیاجات شهر طبق مقررات و ضوابطی که به‌ تصویب کمیسیون نظارت برسد.

ل (اصلاحی ۱۳۹۲/۰۶/۱۲)- ارائه پیشنهاد به منظور تعیین نرخ کالا و خدمات، حدود صنفی، تعداد ‌واحدهای صنفی مورد نیاز در هر سال جهت صدور پروانه کسب به اتاق اصناف شهرستان ‌جهت رسیدگی و تصویب کمیسیون نظارت.

م – سایر مواردی که در این قانون پیش‌ بینی شده است.

ن (الحاقی ۱۳۹۲/۰۶/۱۲)- برگزاری دوره‌ های آموزشی احکام تجارت و کسب و کار به ‌طور مستقل یا با کمک بسیج اصناف کشور قبل از صدور و تمدید پروانه کسب اعضای صنف

س (الحاقی ۱۳۹۲/۰۶/۱۲)- اتحادیه‌ هایی که بیش از دو هزار عضو و بازارهای گسترده صنفی دارند می ‌توانند برای کمک و تسهیل انجام امور مراجعین، در نقاط مختلف دفتر نمایندگی تشکیل دهند.

تبصره (اصلاحی ۱۳۹۲/۰۶/۱۲)- در بخشها و شهرهای تابعه مرکز شهرستان که بنا به اعلام اتحادیه‌ ها و ‌تصویب هیأت‌ عالی نظارت انجام خدمات صنفی از طریق اتحادیه مقدور نیست، ‌ادارات دولتی ذی ‌ربط، شهرداری ‌ها، سازمان ‌های وابسته و دفاتر اتاقهای اصناف شهرستان‌ حسب مورد مجازند خدمات مذکور را انجام دهند.

اگر شما هم مطلبی به نظرتون میرسه که تکمیل کننده این مقاله هست یا نظر و انتقاد و پیشنهادی دارید ، زیر همین پست برامون بنویسید

با احترام
گروه هنری و خدماتی آتلیه عکاسی اندیشه نو

من نیما نصیری نائینی هستم یک عکاس خبرنگار هستم و به شما کمک میکنم تا به بهترین شکل ممکن با قوانین نظام صنفی و راه های گرفتن جواز کسب در این سایت آشنا بشین و موانع غیر قانونی در این مسیر رو کنار بزنید و در سریعترین زمان ممکن کسب و کار قانونی خودتون رو راه اندازی کنید و به حقوق قانونی خود در برابر اصناف و اتحادیه ها آگاه باشید ، پس اگر این مقاله براتون مفید بود برامون نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود رو بنویسید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید .

مدارک دانشگاهی سید نیما نصیری نائینی ( برای مشاهده روی لینک آبی کلیک کنید )

آدرس و شماره تلفن تماس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران و موقعیت آن روی گوگل مپ
آدرس و شماره تلفن تماس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران و موقعیت آن روی گوگل مپ